Nyt arbejde idag :)
Fra : Titan K. Møller

Dato : 29-10-01 13:46

Hejsa. Jeg startede på mit nye arbejde idag. Jeg reperere knallerter
og scootere. På arbejdet fixer de også alle de byckler der går i
stykker og de ordner knallerter fra køreskoler og institutioner osv..
Også for private. Jeg ville bare høre om nogen kender værkstedet,
det ligger i værkstedsgade eller sådannoget i nærheden af zoo kbh..
Det er ret blæret at vi også ordner knallerter fra køreskolen ved
grøndalscentret hvor jeg tar pap lige for tiden... ;)

Kh Titan...

Fra : Titan K. Møller

Dato : 29-10-01 13:52

Nu tænker i nok at jeg er for ung. Men de fleste på
jobbet er 16-21. Jeg har bare fået lov aligevel.

Fra : Martin R.

Dato : 29-10-01 17:12

Æhh... hvor lang tid tror du lige at du har det job, hvis ikke engang du
aner adressen på stedet, jeg bor på Frb. og kender godt Zoo (duh..) men
værkstedsgade... hmmm den kender jeg sgu ikke.
Nu du arbejder det sted der ordner køreskolens knallerter, hehe... så kunne
det være sjovt hvis du tunede dem lidt......( just kidding....)
Cya
Martin (kh...? not)
Hmm kiggede lige i Kraks... der er en vej i Valby der hedder Værkstedsvej..
er det der ??....

Fra : Titan K. Møller

Dato : 29-10-01 17:15

"Martin R." <mbroed@mail.dk> wrote in message
> [...]
kunne
> det være sjovt hvis du tunede dem lidt......( just kidding....)

Værkstedsvej 5, valby... :)
Btw er der nogen af skoleknallerterne der har hakkede stempler.