Komprimering af affald
Fra : Finn E Jensen

Dato : 29-10-01 01:57

Hej
Vi fik for ca. to år siden et nyt affaldssystem med en lidt større pose
men til gengæld blev den så tømt hver 14 dag i starten kunne vi slet
ikke få plads til vores affald selvom vi ikke havde luft i affalds
plasticposerne, men så kom min geniale hustru der så hvor meget mælk jeg
konsumerede med den idé . Vi presser affaldet ned i mælkekartonerne og
vupti fyldte vores affald kun en halv pose tro det eller lad være så nu
var der plads til andre små ting som ikke kunne presses sammen så let og
ellers blev samlet og lagt til storskrald eller kørt på lossepladsen.
Venlig hilsen Finn

Fra : elha

Dato : 29-10-01 23:04

JAMEN DET ER DA OGSÅ EN GOD IDE, MEN SKULLE DU IKKE HAVE LAGT DET IND
UNDER TIP, HER KOMMER JO KUN SPØRGSMÅL.= 1g"

http://www.kandu.dk/

Fra : Finn E Jensen

Dato : 29-10-01 23:18

Kære 1g
Er du morsom eller kan du bare lide at råbe.
Hilsen Finn

Fra : H. Olesen

Dato : 30-10-01 02:22

On Mon, 29 Oct 2001 22:03:38 GMT, "elha" <elha.news@kandu.dk> wrote:

>JAMEN DET ER DA OGSÅ EN GOD IDE, MEN SKULLE DU IKKE HAVE LAGT DET IND
>UNDER TIP, HER KOMMER JO KUN SPØRGSMÅL.= 1g"

Hej Flemming,

Hvad mener du med ovenstående?

Obs: Din Caps lock tast har sat sig fast....

--
mange havehilsener
Helle

Fra : M@rk

Dato : 01-11-01 15:46

Tue, 30 Oct 2001 02:21:55 +0100, berigede H. Olesen
<helle@fjernhavesiden.dk> dk.fritid.hus-og-have med:

>Hvad mener du med ovenstående?

Tag et kig på:

   http://www.kandu.dk/dk/emne/20402

Jeg ved ikke hvorfor, men jeg er sg* ikke vild med den måde, at
"genanvende" news på!

/Mark

--
M@rk, the unknown @ get2net.dk - ICQ #6564215

"When the rythm-section ain't making it
- go for it your self" ~ Ben Webster

Fra : Birgitte Elisabeth S~

Dato : 04-11-01 11:35

"elha" <elha.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse news:ChkD7.453$RM3.47455@news000.worldonline.dk...
> JAMEN DET ER DA OGSÅ EN GOD IDE, MEN SKULLE DU IKKE HAVE LAGT DET IND
> UNDER TIP, HER KOMMER JO KUN SPØRGSMÅL.= 1g"
Sidder din caploc fast????

Birgitte

Fra : Henning

Dato : 04-11-01 11:38

Sidder din caploc fast????

Er din ordbog slået fra ???

Fra : pcsmeden

Dato : 31-10-01 17:30

Hvad med at lade være med at drikke mælk ?

Fra : Finn E Jensen

Dato : 31-10-01 19:38

Hej Bjarne
Så ville jeg dø
Hilsen Finn

Fra : H. Olesen

Dato : 01-11-01 01:15

On Wed, 31 Oct 2001 19:38:21 +0100, Finn E Jensen
<kirfin@jensen.tdcadsl.dk> wrote:

>Hej Bjarne

Eller Annie, hvis det er hende der har skrevet dette indlæg.

Hvorfor sætter folk ikke navn på, ligesom Elha ikke fortæller at det
er Flemming der skriver?

Jeg har ikke noget imod nicknames, hvis folk bare bruger det samme
hver gang (eller fortæller at de har skiftet til et andet), så vi ved
hvem det er vi skriver med, så er det helt frint med mig.

Jeg har da selv op til flere nicks, men bruger de samme i de samme
sammenhænge.

Fra : Finn E Jensen

Dato : 01-11-01 01:57

Hej Helle
Sjovt nok var jeg i gang med at skrive til dig om dette for det
irriterede mig at en ukendt person fortalte mig at jeg ikke måtte
fortælle om erfaringer jeg har da kikket i fundasen for dk .fritid og der
står som øverste emne "Privatpersoner udveksler tips og snak om
fritidssysler." og i denne specifikke gruppe "dk.fritid.hus-og-have "
står der "3.1 Fundats - Der ønskes:
Udveksling af ideer, erfaringer og henvisninger for
"gør-det-selv-folket" omkring nyinstallationer, anlæg,
vedligeholdelse og reparationer af hus og have. "
Så jeg troede først at det var mig der tog fejl.
Jeg vil da fortsætte med at komme med små tips som jeg har haft glæde af
..
Jeg kommer ikke med et tip for at blære mig men fordi jeg tror andre kan
få glæde af det .
i øvrigt var Bjarnes indlæg helt sikkert bare for sjov.
mange hilsner Finn

Fra : H. Olesen

Dato : 01-11-01 02:33

On Thu, 01 Nov 2001 01:56:39 +0100, Finn E Jensen
<kirfin@jensen.tdcadsl.dk> wrote:

>Sjovt nok var jeg i gang med at skrive til dig om dette for det
>irriterede mig at en ukendt person fortalte mig at jeg ikke måtte
>fortælle om erfaringer

Selvfølgelig må du det, det var en troll som svarede.

>jeg har da kikket i fundasen for dk .fritid og der
>står som øverste emne "Privatpersoner udveksler tips og snak om
>fritidssysler."

Den skal du ikke kigge på, hvis der er en undergruppe med egen
fundats, så er det denne der gælder (selvom det ikke i dette tilfælde
disharmonerer, men det kan det vist godt gøre i andre
grupper/undergrupper). Iøvrigt er jeg glad for at du checker
fundatser, det er der ikke mange der gør. Folk burde gøre det sig til
en vane at checke i fundatsen på http://www.usenet.dk hvis de
overvejer at poste i en ny gruppe.

> [...]
> "gør-det-selv-folket" omkring nyinstallationer, anlæg,
> vedligeholdelse og reparationer af hus og have. "

Ja det ved jeg, det er mig selv der har skrevet fundatsen

>Så jeg troede først at det var mig der tog fejl.
>Jeg vil da fortsætte med at komme med små tips som jeg har haft glæde af

ja, bliv endelig ved.
>.
>Jeg kommer ikke med et tip for at blære mig men fordi jeg tror andre kan
>få glæde af det .

Ja, og det er også et af formålene med denne gruppe.

>i øvrigt var Bjarnes indlæg helt sikkert bare for sjov.

Det synes jeg at vi skal blive enige om, ligesom Flemmings indlæg var
det, og det var så det og så er den potte ude af verdenen

Og til Flemming aka Elha og Bjarne (eller Annie) aka pcsmeden, vi vil
da gerne se flere indlæg fra jer, men vil I ikke nok være rare at
beslutte jer for hvilket nick I vil skrive under!!??!

Fra : Finn E Jensen

Dato : 01-11-01 10:52

hej Helle
Så smukt så smukt