Nu har Sgu hørt det med....Ha HA
Fra : Søren Jim

Dato : 29-10-01 01:46

Hej alle
Da jeg er flyttet til udlandet.
og en af mine venner som har haft lånt min gamle Cx500
havde knækket kædestrammer skulle så fixe den og hans søn skulle derefter
købe den..
Fint tænkte Jeg,, og da jeg kom til goe gl DK skulle jeg selvfølgelig mødes
med sønnen for at give ham nogle tips & tricks....

Vi står så og beundre dyret jeg fortæller hvor vigtigt det er med olie &
vand og den slags småting
og da jeg skal til at vise ham hvor expansionsbeholderen sidder for han
sådan et lidt underligt udtryk i ansigte...

og gæt hvad der derefter skete, han fortæller at han da
"Troede at det var reservetanken han havde i løbet
af de sidste 2 uger påfyldt 3.5 L blyfri 95...."

(Uden på noget tidspunkt at have kigget i instruktionsbogen eller for den
sags skyld
Haynes)

Som i kan tænke havde jeg noget svært ved at holde masken..

Hvis der skulle være noge der har nogle ligende Historier må i meget gerne
poste dem
til undertegnet.. LOL
Hyggelige Mc Hilsner
Søren Jim

Fra : Thomas Ryan O'Connor

Dato : 29-10-01 10:01

******************ROFL********************

Benzin er jo også køligt at rører ved, så måske har han fat i noget angående
nye måder at køle på.

MVh

Thomas

Fra : Henrik Steen Larsen

Dato : 29-10-01 10:47

hæ hæ hæ...

Fra : Rune Larsen

Dato : 29-10-01 12:39

"Thomas Ryan O'Connor" <TO7996@ehs.dk> wrote in message
> ******************ROFL********************
>
> Benzin er jo også køligt at rører ved, så måske har han fat i noget
angående
> nye måder at køle på.

Det har endda den fordel, at der ikke sker noget ved at motoren "æder af
vandet" hvis f.eks. en pakning er utæt

/Rune

Fra : Thomas OConnor

Dato : 29-10-01 18:54

HMMM ! Jeg tror faktisk jeg har fat i noget her !
Det er jo lutter fordele :) Det renser garanteret også samtidig, og så har
man altid en "rigtig" reserve tank.

Mvh

Thomas

Fra : Anders Sune Jensen

Dato : 29-10-01 16:08

Uf!! Bare tanken om hvad der sker hvis der under kørsel går hul på en slange og
3.5 liter benz vælter ud over motoren.

KAPOW ORLA!!!!!

Anders

Fra : Per Pedersen

Dato : 29-10-01 17:31

"Søren Jim" <fsgbooking@hotmail.com> wrote in message
> [...]
>
> Som i kan tænke havde jeg noget svært ved at holde masken..
>
> Hvis der skulle være noge der har nogle ligende Historier må i meget gerne

Go´ historie

Med Venlig Hilsen
Per Pedersen...som to gange årligt kører reservetanken helt tør for at der
ikke skal stå gammel benzin i den.......

Fra : Morten Dahl

Dato : 30-10-01 08:04

"Per Pedersen" <per_p@wanadoo.dk> skrev i en meddelelse

> Med Venlig Hilsen
> Per Pedersen...som to gange årligt kører reservetanken helt tør for at der
> ikke skal stå gammel benzin i den.......

Jeg kører også jævnligt min tank tom!! men nok mere fordi mit instrumentbor
har en løs forbindelse

-
Morten Dahl

Fra : Frank Pedersen

Dato : 29-10-01 17:42

Hejsa.
Jeg skulle engang for flere år siden sælge min Kawasaki z650. Fyren der
skulle købe den kom sammen med en ven på en 1000 kubikker af en eller anden
art, med det helt rigtige lædertøj, den helt rigtige hjelm, de helt rigtige
støvler etc.
De kørte begge to en prøvetur og var meget tilfredse, hvorfor vi jo
ligesågodt kunne se at få afsluttet handlen.
Som sagt så gjort, fyren kørte hjem, men et par timer senere ringede han til
mig og sagde "at han ikke kunne forstå at olielampen lyste op hver gang han
bremsede......". Nå ja, der stod jo godt nok STOP på den lampe der lyste
)

Hilsen Frank

Fra : Søren L Hansen

Dato : 29-10-01 21:51

"Søren Jim" <fsgbooking@hotmail.com> skrev i en meddelelse
Hvis der skulle være noge der har nogle ligende Historier må i meget gerne
> [...]

Lidt offtopic:
Jeg var sammen med min prøve-biler-makker Carsten hos Røvhede auto, hvor
nogen bondeknolde-Polle-typer (sikkert fra Moseby) stod og så på en Rover
600 af den store med 200 heste, læder osv. De havde et par opløbne rollinger
med der sikkert ikke kunne være på bagsædet af Rekorden længere, og
minkfarmen havde nok givet godt i år. Nå, men de fik røget nogen cigaretter
mens de gik rundt om bilen, konen ville se bagagerummet, og manden i
overalls ville vide om der kunne fås anhængertræk, og hvormeget den måtte
slæbe. Og så kom guldspørgsmålet: "Nu er det vel en diesel?" Vi spruttede af
grin, og sælgeren må nok have ar i tungen den dag i dag...

S.

Fra : Per Pedersen

Dato : 30-10-01 21:57

"Søren L Hansen" <lindholt@person.dk> wrote in message

> [...]
af
> grin, og sælgeren må nok have ar i tungen den dag i dag...

Jeg har ladet mig fortælle at årsagen til at dem fra Moseby har små
rally-agtige rat i deres biler er fordi det er det eneste de kan nå om med
håndjern på)

Per P.

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 31-10-01 07:44

Per Pedersen <per_p@wanadoo.dk> wrote in article
<9rn4hv$2st8$1@abnew01.sonofon.dk>...

> Jeg har ladet mig fortælle at årsagen til at dem fra Moseby har små
> rally-agtige rat i deres biler er fordi det er det eneste de kan nå om
med
> håndjern på)

*LOL*

--