Se mine nøgen billeder
Fra : Hanne Hansen

Dato : 28-10-01 22:58

Jeg er lige blevet 30 år og har lagt mange billeder af mig ud på min hjemmeside.
Kig ind på www.brugt.subnet.dk

hej med jer
Hilsen
Hanne-Pige

Fra : Chokmah @lias R@bi@s~

Dato : 28-10-01 23:44

On 28 Oct 2001 13:58:02 -0800, diskret@e-mail.dk (Hanne Hansen) wrote:

>Jeg er lige blevet 30 år

HJerteligt tillykke !!!

> og har lagt mange billeder af mig ud på min hjemmeside.
>Kig ind på www.brugt.subnet.dk

Øhh ja ....som jeg ser siden forsøger du at sælge dine trusser bruget
(?) anyhow på rigsdansk det er spam reklame for foretning og høre ikke
til denne gruppe - på den anden side kan man sige at der er
skesualitet i den ! men som debat gruppe har jeg lidt svært ved at se
hvad det er du vil debatere ? og efter som jeg personeligt ikke kan se
noget af relevans flytter jeg diskusionen på dette svar over I OT - da
den well egentligt heller ikke er ediket stridig ?

men sådan lieg ud af nysgerighed var der en ting der slog mig på denne
side :
http://www.brugt.subnet.dk/SMSl.htm

er det rester af urin afføring eller mens blod ?
MvH
Bo

fut :dk.snak.off-topic

Fra : Tomas O.

Dato : 28-10-01 23:55

[posted and mailed]

Hanne Hansen skrev:

> Jeg er lige blevet 30 år og har lagt mange billeder af mig ud
> på min hjemmeside. Kig ind på www.brugt.subnet.dk

Ikke nok med at det er reklame og dermed spam det er ovenikøbet
falsk reklame. Hold venligst dette i de dertil indretede
opslagsgrupper.!

Oveni alt dette ved jeg at subnet ser ilde på folk, der benytter
deres GRATIS hjemmesideplads til handel og også seksuelle emner.

Køb dig et domæne!

FUT dk.admin.netikette
--
Hilsen Tomas O.

Fra : Peder Vendelbo Mikke~

Dato : 29-10-01 00:03

"Hanne Hansen" skrev

Hej Hanne

> Jeg er lige blevet 30 år

Tillykke med dagen.

> og har lagt mange billeder af mig ud på min hjemmeside. Kig ind på
> www.snartlukket.subnet.dk

Nåeh, det ser ellers ud til at du er i brugt-undertøjs branchen.

Jeg gad egentlig godt vide, hvorfor nogle vil købe brugte trusser. Når
man har købt dem, går man så rundt med dem eller går man rundt og
snuser til dem?

Med venlig hilsen

Peder

Fra : Borger Louis

Dato : 29-10-01 17:47

Peder Vendelbo Mikkelsen <pedervm@gmx.net> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9ri6m4.1eo.1@mjoelner.aaks.aarhus.dk...
> "Hanne Hansen" skrev
>
> Hej Hanne

> Tillykke med dagen

Også herfra-tillykke!

> Jeg gad egentlig godt vide, hvorfor nogle vil købe brugte trusser. Når
> man har købt dem, går man så rundt med dem eller går man rundt og
> snuser til dem?

Man hænger dem op på væggen,over ens seng,
og håber de en dag vil blive fyldt.*G*

Eller man kan bruge dem til at finde ud af,
om den pige man har med hjem virkelig er en prinsesse,
nemlig ved at lade hende prøve trussen.

Hvad angår mig så behold dinne trusser og ekskrement-efterladenskaber.

Fra : Sott

Dato : 29-10-01 17:58

Hej Borger Louis :0)

"Borger Louis" <borger.louis@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Man hænger dem op på væggen,over ens seng,
> og håber de en dag vil blive fyldt.*G*
>
> Eller man kan bruge dem til at finde ud af,
> om den pige man har med hjem virkelig er en prinsesse,
> nemlig ved at lade hende prøve trussen.

Uff - da ikke et par brugte trusser, vel at mærke
brugt af en anden... avdrr...

Tusinde hilsner
Søs

Fra : Chokmah @lias R@bi@s~

Dato : 29-10-01 18:16

On Mon, 29 Oct 2001 17:57:37 +0100, "Sott" <sott@glemdetbare.dk>
wrote:

HI Søs :)

>Uff - da ikke et par brugte trusser, vel at mærke
>brugt af en anden... avdrr...

ja ærligt talt
MvH
Bo

Fra : Borger Louis

Dato : 29-10-01 19:13

Chokmah @lias R@bi@s the dog* <chokmah@c.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:pl3rtt8ssb3ei9bl88hq7h78nknmucuoea@4ax.com...
> On Mon, 29 Oct 2001 17:57:37 +0100, "Sott" <sott@glemdetbare.dk>
> [...]

Hej Søs og Bo!

Jeg er heller ikke vild med ideen,
men der er mænd,og måske også kvinder,
som syntes det er sexet.
Og det er da bare i orden,bare de holder dem langt væk fra mig.
Mvh Borger Louis

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 29-10-01 20:45

> Jeg gad egentlig godt vide, hvorfor nogle vil købe brugte trusser. Når
> man har købt dem, går man så rundt med dem eller går man rundt og
> snuser til dem?

Man bruger dem som filter.

Tak for kaffe!

Mark

See the loving gaze of Mother Earth
still flirting with the universe

Fra : Karsten Kristensen

Dato : 30-10-01 00:05

BETALE DU SKAT, SKAT

Linke videresendt til købehavns skatte forvaltning..
KSK

Fra : Thomas Nørgaard

Dato : 30-10-01 12:02

Klage er hermed sendt til www.sol.dk
http://omsol.sol.dk/kontakt/ er adressen hvis andre skulle få samme ide...
Hilsen
Thomas

Fra : *DrømmeFyren*

Dato : 30-10-01 13:14

"Hanne Hansen" <diskret@e-mail.dk> wrote in message
> Jeg er lige blevet 30 år og har lagt mange billeder af mig ud på min
hjemmeside.
> Kig ind på www.brugt.subnet.dk

Nøgenbilledet?? Hvor?? Ser kun en pige i undertøj (det er jo LANGT fra
nøgen) med en kæmpe plet hvor hovedet burde være.. Kan du ikke engang stå
frem med hvem du er??

Ang http://www.brugt.subnet.dk/SMSl.htm, så husker du lige at give trusserne
en gang klorin og en tur i vaskemaskinen inden du sender dem afsted til en
stakkels køber, ikk?
Man kan jo ikke sælge beskidt undertøj... *LOOOOOOOOL*

/Henning

Fra : Peter Knutsen

Dato : 30-10-01 19:03

"*DrømmeFyren*" wrote:

> Nøgenbilledet?? Hvor?? Ser kun en pige i undertøj (det er jo LANGT fra
> nøgen) med en kæmpe plet hvor hovedet burde være.. Kan du ikke engang stå
> frem med hvem du er??

Hun er sikkert grim.

--
Peter Knutsen

Fra : Chokmah @lias R@bi@s~

Dato : 30-10-01 20:24

On Tue, 30 Oct 2001 19:03:16 +0100, Peter Knutsen <peter@knutsen.dk>
wrote:

>Hun er sikkert grim.

Måske men det synest jeg nu stadigt ikke man skal skirve om andre folk
ser forskelige ud og har forskelig smag - det kan så i det givne
tilfælede være svært at vudere hvordan det falder i hag med ens smag
men hvad der gør det før Kjeld gør det ikke for Jan Petersen
MvH
Chokmah

Fra : Henning

Dato : 30-10-01 22:50

"Chokmah @lias R@bi@s the dog*" <chokmah@c.dk> wrote in message

> [...]
> tilfælede være svært at vudere hvordan det falder i hag med ens smag
> men hvad der gør det før Kjeld gør det ikke for Jan Petersen

Du har ret Bo

Der findes fethister, der bruger det i deres seksualitet,
det er vel ikke anderledes, end dyrke analsex?
Jeg hørte en udsendelse for nogen tid siden, hvor en
heteroseksuel mand fortalte, at det simpelthen for
ham, var det største clou, når han klædte sig i kvindetøj,
at få fat i brugte mensesbind og putte dem i trusserne,
så følte han sig som "en RIGTIG kvinde"

Så hvad jeg vil og gør, gør ikke hvad andre vil og gør,
til noget mindre validt og det bør man ikke lave grin med,
for det kan måske give de mennesker, der har en "isme"
personlige problemer.

MVH
Henning

Fra : Chokmah @lias R@bi@s~

Dato : 31-10-01 19:02

On Tue, 30 Oct 2001 22:49:32 +0100, "Henning" <h2m@madsen.mail.dk>
wrote:

HI Henning

> [...]
>ham, var det største clou, når han klædte sig i kvindetøj,
>at få fat i brugte mensesbind og putte dem i trusserne,

Tjaaa og her går man periodisk og bileder sig ind at man har svært ved
at holde sig selv ud - sagen er måske i virkligheden at man ikkke har
prøvet hvad dte vil sige have dte virkeligt hårdt - slev om det i
eksemplet selvføligt gør omtalte herre til en Øhh mere lykkelig kvinde
:_) ?

>Så hvad jeg vil og gør, gør ikke hvad andre vil og gør,
>til noget mindre validt og det bør man ikke lave grin med,
>for det kan måske give de mennesker, der har en "isme"
>personlige problemer.

ja well jeg mener godt man kan have sine forbehold over for selve
ismen den bør kunne tåle en debat ....men den må ARLDRIG tage udgansk
punkt i personen men emnet / ismen
MvH
Bo

Fra : Peder Vendelbo Mikke~

Dato : 01-11-01 00:05

"Chokmah @lias R@bi@s the dog*" skrev

Hej Bo

> Tjaaa og her går man periodisk og bileder sig ind at man har svært
> ved at holde sig selv ud

Uhada, jeg vidste ikke at du var kommet så galt afsted i vægttrænings-
centret. Kravler dine nosser opad? Er du ved at få tævepatter?

> - sagen er måske i virkligheden at man ikkke har prøvet hvad dte vil
> sige have dte virkeligt hårdt

Hmm, du virkede ellers ret troubled, da vi dansede hos Henning og frue
til sidste dildoparty.

Ja, jeg ved godt at jeg er den eneste, som må presse dine ben fra hin-
anden, i en dans.

Med de kærligste hiulsener

Peder, som ser frem til at danse Zindu Kuku Boogalooo repertoiret med
Bo.

Fra : Chokmah

Dato : 01-11-01 03:31

On Thu, 1 Nov 2001 00:05:13 +0100, "Peder Vendelbo Mikkelsen"
<pedervm@gmx.net> wrote:

HI Peder
takker for de smukke ord :)

>Uhada, jeg vidste ikke at du var kommet så galt afsted i vægttrænings-
>centret. Kravler dine nosser opad? Er du ved at få tævepatter?

Njjja nu er det ved at være en rum tid siden jeg sidst har været nede
og pumpe jern i trænings ceneteret - hvilked indrømmet i en periode da
de unaturlige muskler blev tømt for blod & væv eller hvad det nu er
man for de her synelige muskler af well på rigs dansk det blev til
noget blæver værk .... men jeg synest det er faldet på plads ellers så
har jeg vendet mig til det ?

>Hmm, du virkede ellers ret troubled, da vi dansede hos Henning og frue
>til sidste dildoparty.

jamen jeg har sagt det før og jeg siger det igen PEDER u brings the
devil in me :)

>Ja, jeg ved godt at jeg er den eneste, som må presse dine ben fra hin-
>anden, i en dans.

og der til skal det siges at det er en iforglemeligt GO oplevelse når
du gør den slags Peder !

>Med de kærligste hiulsener

jamen kan du tuteluee til vi ses Peder !

>Peder, som ser frem til at danse Zindu Kuku Boogalooo repertoiret med
>Bo.

ja nu har jeg jo muligtvis min hund med og efter som hun ikke er
forsikret endnu så var det nok en ide at have det til gode- hun er
ikke så stor meeeen har ualmindeligt djævelske spidse tænder

MvH
Bo

Fra : Bjørn Løndahl

Dato : 31-10-01 06:55

diskret@e-mail.dk (Hanne Hansen) skrev i

> Jeg er lige blevet 30 år og har lagt mange billeder af mig ud
> på min hjemmeside. Kig ind på www.brugt.subnet.dk

Jeg er lige blevet træt af sådan nogle som dig - og din side er
sørme blevet lukket!

--
B-)
Købes: Originalt (gratis) analog-kort til DR2 & TV2-Zulu

Fra : Jens B.

Dato : 31-10-01 12:26

"Bjørn Løndahl" <bear@flirt.dk> wrote in message
> Jeg er lige blevet træt af sådan nogle som dig - og din side er
> sørme blevet lukket!

Øv, og jeg som ikke nåede at lugte

--
-Jens B.

Fra : Bjørn Løndahl

Dato : 04-11-01 15:31

"Jens B." <*fjernmig*jens@*fjernmig*bruun.com> skrev i

> Øv, og jeg som ikke nåede at lugte

Lad være med at bade et par uger, så skulle den sag være klaret

Fra : Hans Jørgen Gylling

Dato : 02-11-01 21:58

Sur røv ...siden var jo lukket ...Øøøøøøøøv

Fra : Jens B.

Dato : 05-11-01 21:32

"Hans Jørgen Gylling" <watchu@mailme.dk> skrev i en meddelelse
> Sur røv ...siden var jo lukket ...Øøøøøøøøv

Tro mig; du er ikke gået glip af noget...

-Jens B.

Fra : Peter Holst

Dato : 11-11-01 21:56

nej nej nej nej nej side er lukket

Fra : Hanne Hansen

Dato : 14-11-01 13:03

Hej Allesammen !
ja, det var så lille mig der indsendte denne meddelse,
jeg ville vende tilbage igår aftes for at skrive min nye adresse,
men ak og ve sikke da en opstand jeg så at min lille meddelse har
forvoldt.

Nu ved jeg da hvorfor min side er blevet lukket.

Nå men det korte af den lange er at jeg gerne hermed vil give alle jer
kloge og dygtige mænd en undskyldning for at havde reklameret for min
hjemmside,
jeg var ikke klar over at det kunne give såddan en opstand.

Nu har jeg fundet ud af at, man ikke må reklamere på dette sted, så
jeg kan ikke oplyse min nye web adresse, men skulle der være nogle som
har lyst til at se den så send mig en mail.

Jeg ved ikke om den nye meddelse er kommet ind på DK.snak:seksualitet
?
men hvis den er, kan en af jer kloge mænd så ikke lige slette for jeg
kan ikke.

Mange hilsner hanne-pige