Karoline idag
Fra : Allan Bojesen

Dato : 28-10-01 20:18

Hej øboere

Der var noget langt mellem sjællænderne ved det lille stråtækte i dag
eller holdt I et andet sted?
Der var som sædvanligt mange fine cykler og heriblandt en BossHoss Og
Kreidleren fik jeg set i aktion - han kom hylende afsted ude på landevejen.

Allan Bojesen (der havde lånt konens babygixxer i dagens anledning

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 28-10-01 21:03

"Allan Bojesen" <allan@bojesen.com> skrev i en meddelelse
> [...]
landevejen.

> Allan Bojesen (der havde lånt konens babygixxer i dagens anledning

Må med skam meddele at vi ikke holdt ved "DFM" huset, men oppe ved
parkeringen i den anden ende,
da vi kom kl.13.00 ca. ,var der så lidt cykler at man overhovedet ikke kunne
se nogen når man kom fra den side, så derfor den "forkerte" parkering.

Men vi var da tre cykler der kørte fra Køge til Karoline,
Bo( VFR ) Niels ( VFR ) og jeg selv og frue.

--
Hilsen
Dennis Pedersen

Fra : Allan Bojesen

Dato : 28-10-01 21:17

> [...]
>
> Men vi var da tre cykler der kørte fra Køge til Karoline,
> Bo( VFR ) Niels ( VFR ) og jeg selv og frue.

Ærgeligt Jeg gik ellers og kiggede netop efter et par VFR og en XJ. "Det
er øjnene man først bliver blind på" sagde den blinde til den døve. Håber
iøvrigt I havde en god tur - vejret var da rimeligt.
Apropos en anden tråd, fik man da øvet lidt kontrastyring i blæsten på en
cykel med under-broen-på-clippede-håndtag

Allan Bojesen

Fra : bo thomsen

Dato : 28-10-01 21:07

> Der var noget langt mellem sjællænderne ved det lille stråtækte i dag
> eller holdt I et andet sted?
ja vi holdt på den anden side 15 fra "bossen"
og vi kiggede også langt efter andre dfm'ere vi mødte en 5 min. før vi
kørte.

> Der var som sædvanligt mange fine cykler og heriblandt en BossHoss Og
> Kreidleren fik jeg set i aktion - han kom hylende afsted ude på
landevejen.
jep, XXXXXXL den så vi og sørme om ik der var en kreidler, det var lige før
at de andre sjællændere fik tåre i øjnene
men jeg var specielt imponeret over den cbr900rr der holdt ved siden af
hossen,
ejeren har uden tvivl kørt off-road på den
mvh
bo thomsen
blå vfr750

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 28-10-01 21:12

"bo thomsen" <slet_bbt@ishoejby.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
før
> at de andre sjællændere fik tåre i øjnene

Nårhh ! , lidt nostal - nosti - øhh host !

Nu har jeg glemt ................... øhhhhhh det )

--
Hilsen
Dennis Pedersen

Fra : Allan Bojesen

Dato : 28-10-01 21:20

> men jeg var specielt imponeret over den cbr900rr der holdt ved siden af
> hossen,
> ejeren har uden tvivl kørt off-road på den

Jeg gik og fik den tanke at den sikkert kom fra Ålborg området )

Allan Bojesen

Fra : Mads Stetter

Dato : 28-10-01 22:36

> Jeg gik og fik den tanke at den sikkert kom fra Ålborg området )
>
> Allan Bojesen

Det kan jo ikk udelukkes at Per pedersen har lånt sådan en og så taget den
mest direkte vej derover! ))

--
Med Venlig Hilsen
Mads Stetter

Fra : Niels S.

Dato : 29-10-01 12:04

Allan Bojesen skrev

> Allan Bojesen (der havde lånt konens babygixxer i dagens anledning

Lilla fælge og gult lys? Hvis ja, så bakkede du ind mellem bilerne mens vi
øboere stod og kiggede på dig

--
Niels S.
VFR800FI

Fra : Allan Bojesen

Dato : 29-10-01 18:28

> Lilla fælge og gult lys? Hvis ja, så bakkede du ind mellem bilerne mens vi
> øboere stod og kiggede på dig

Lige i øjet Jamen så har jeg også set jer, men er desværre ude af stand
til at identificere jer.
Fælgene bliver iøvrigt ført tilbage til oprindelige farve (guld) i løbet af
vinteren.

Allan Bojesen

Fra : Niels S.

Dato : 30-10-01 08:03

Allan Bojesen skrev

> Lige i øjet Jamen så har jeg også set jer, men er desværre ude af
stand
> til at identificere jer.

Det må vi gøre noget ved en anden gang

Fra : bo thomsen

Dato : 30-10-01 09:18

> Det må vi gøre noget ved en anden gang

er det d.25.11.01 ??
bo thomsen

Fra : Niels S.

Dato : 30-10-01 11:55

bo thomsen skrev

> er det d.25.11.01 ??

Næppe! Karoline besøgene stoppede for mit vedkommende formodentligt for i år
med det netop afholdte.

Fra : Allan Bojesen

Dato : 30-10-01 21:02

> Næppe! Karoline besøgene stoppede for mit vedkommende formodentligt for i
år
> med det netop afholdte.

Jamen så er der Truust på søndag Men der er der selvfølgelig også
Klemmen.

Allan Bojesen

Fra : RpR

Dato : 30-10-01 17:06

> Der var som sædvanligt mange fine cykler og heriblandt en BossHoss Og
> Kreidleren fik jeg set i aktion - han kom hylende afsted ude på landevejen

Was? Hvad er det med en Kreidler?

--

- RpR
http://www.mopedgallery.com

Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 30-10-01 18:00

> Was? Hvad er det med en Kreidler?

Ikke meget andet end at han har fået den på mc-plade Han kørte også med
til bakkeåbningen i foråret (For der er vel kun den ene på mc-plade i dk ?)

/A

Fra : RpR

Dato : 30-10-01 20:50

> Ikke meget andet end at han har fået den på mc-plade Han kørte også
med
> til bakkeåbningen i foråret (For der er vel kun den ene på mc-plade i dk
?)

Er der? Der bor en på Als med en utrolig flot Kreidler van der Veen fra '73,
som efterhånden må være helt original nu. Satme en dejlig model.
50cc, og så har den alligevel 14hk på tappen, pænt klaret.

Kan da lige linke til et billede:

http://nothing.igaming.cc/mopedgallery.com/images/Galleriet/Kreidler3.jpg
2 dage efter den kom på plader =)

Min gamle FS-1 står og blomstrer ude til venstre, hvis bare den var så flot
og skinnede som på det billede...