Indisk
Fra : Martin Larsen

Dato : 28-10-01 18:31

Hej NG

Hvad er jeres favorit indiske restaurant? Jeg leder efter et sted hvor
de laver mad som jeg fik det for flere år siden i Indien - dvs. ikke
fordansket. Især savner jeg en god gang thali!

Her på Amagerbrogade er der netop åbnet en som hedder Maharaja. De har
også en afdeling på Gl. Kongevej. Er der nogen som ved om den er ok?

Hilsen
Martin

Fra : Knud Winckelmann

Dato : 28-10-01 19:38

Således skrev Martin Larsen <martin+spamfree+larsen@bigfoot.com> i
dk.kultur.mad+drikke Sun, 28 Oct 2001 18:30:59 +0100:

Al-diwan på Vesterbrogade er ret god.

http://www.aok.dk/E/V/CPHDK/0001/35/43/

Knud
--
The Old Man and the Sea LITE(tm) by Ernest Hemingway:
An old man goes fishing, but doesn't have much luck.