R520m/T39
Fra : KGB

Dato : 28-10-01 16:15

Hvordan får man et baggrundsbillede overført til sin telefon ??
Jeg har det på min laptop, men ved ikke lige hvordan jeg sender det (via IR
porten) til telefonen ??!??!?!?

KGB

Fra : Lasse Vestergaard

Dato : 29-10-01 15:47

Hej K

Du skal blot lave et billede - i 4 gråtoner på din computer. Det skal være
meget lille, må max fylde en KB, men jeg kender ikke lige mængden af pixels
horisontalt og vektorialt, men prøv dig frem, det gjorde jeg.

Du slår så bare "modtag billede til" følg evt denne menu genvej: >45341

Du sætter telefonen op ad din computers IR port, der skulle gerne komme et
IR ikon i din windows taskbar, her trækker du blot billedet ned, og vupti så
kan du set det på din erix som spør om det skal gemmes...

/Lasse

Fra : KGB

Dato : 29-10-01 15:54

takker jeg prøver...

KGB

Fra : KGB

Dato : 29-10-01 22:43

> Du sætter telefonen op ad din computers IR port, der skulle gerne komme et
> IR ikon i din windows taskbar, her trækker du blot billedet ned, og vupti

> kan du set det på din erix som spør om det skal gemmes...

Jeg kan slet ikke få den rådne ir-port til at virke...

Hvordan har du gjort ??
Det er ikke fordi den ikke virker, fordi Ericssons softwaredims kan sagtens
kommunikere med den, men at få et lille IR-ikon
nede i hjørnet kan jeg ikke... ?!?!?!? What to do ??

-KGB-

Fra : Dr. Ralph

Dato : 30-10-01 01:57

>Hvordan har du gjort ??
>Det er ikke fordi den ikke virker, fordi Ericssons softwaredims kan sagtens
>kommunikere med den, men at få et lille IR-ikon
>nede i hjørnet kan jeg ikke... ?!?!?!? What to do ??

Alt afhængig af din windows version og PCopsætning , så skal du enten
ind i i din Bios eller i dit kontrolpanel (eller begge dele) og
aktivere din IR port i PC'en.

Når dette er gjort begge steder, så vil det lille IR-ikon dukke op -
og kommunikation med T39 skulle være mulig (du skal selvfølgelig også
aktivere IR-funktionen på din mobil før kommunikation er mulig)

Venlig hilsen/Kind regards

Dr. Ralph

Email: dr.ralph@SPAMmail.com
Remove "SPAM" when mailing me.

Fra : KGB

Dato : 30-10-01 17:28

> Når dette er gjort begge steder, så vil det lille IR-ikon dukke op -
> og kommunikation med T39 skulle være mulig (du skal selvfølgelig også
> aktivere IR-funktionen på din mobil før kommunikation er mulig)

OKI... nu ar jeg fået IR ikonet op... jeg har en Wireless device-dims der
skulle kunne sende filer, men tror du det sender noget som helst ???
NIX. HVORFOR ????

-KGB-

PS Ja, IR virker både på telefonen og egentligt også selve computerirporten,
for jeg kan sagtens få ericssons synkrnisering... til at virke...

HJÆLP !!! Jeg bliver desperat.