Puch Maxi!
Fra : MaxiSmiley

Dato : 28-10-01 15:17

Jeg har en maxi, men der er noget skidt i tanken er der nogen måde jeg
kan få det ud på??
Jeg har prøvet at støvsuge den men det tog kun noget af det!!!

http://www.kandu.dk/

Fra : RpR

Dato : 28-10-01 16:20

Vend den på hovedet?

--

- RpR
http://www.mopedgallery.com

Fra : Rasmus m Østergaard

Dato : 30-10-01 19:50

HUSK: Nå du har renset den, så tag og køb et benzinfilter (det der sidder
mellem benzhanen og karbu) Så er du sikker på at der ikke kommer mere skidt
i din motor. M.H.V. Rasmus Ø.

Fra : Morten Christensen

Dato : 28-10-01 15:54

Ja, du kan jo vende den på hovedet, men hvis du gerne vil rense den, så kan
du jo hælde lidt benzin i den, ryste den lidt og så hælde det ud....

--
Hilsen Morten Christensen

Fra : A. Høegh

Dato : 29-10-01 14:10

> Ja, du kan jo vende den på hovedet, men hvis du gerne vil rense den, så
kan
> du jo hælde lidt benzin i den, ryste den lidt og så hælde det ud....

Han skal nok hælde noget terpentin i istedet for benzin, idet benzinen
indeholder olie, og derfor vi snavnet klæbe sig fast derinde...

/A. Høegh

Fra : A. Høegh

Dato : 29-10-01 14:18

I skal ikke tage jer af at jeg staver som en ordblind mongol lige nu... =)

Fra : ole larsen

Dato : 29-10-01 19:02

A. Høegh skrev i meddelelsen
<3bdd5118$0$57566$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>...

>Han skal nok hælde noget terpentin i istedet for benzin, idet benzinen
>indeholder olie, og derfor vi snavnet klæbe sig fast derinde...
>
>/A. Høegh

Benzin er så affedtende, at 2 dage efter afvaskning af motordele kan du se
rust.
Olieblandet benzin er noget andet.
Der findes et rensemiddel hvis navn jeg ikke kan huske -
men udtørring og trykluft kan vel løse problemet.

Ole