Wow !
Fra : Thomas Mouritsen

Dato : 28-10-01 13:41

http://www.movie-list.com/e/eightleggedfreaks.shtml

Hent den store trailer !

Den bliver interessant at se, tror jeg.

CGI'en ser ret godt ud, synes jeg. Hvad mener I ??

Thomas

Fra : Claus Nielsen

Dato : 28-10-01 14:00

>http://www.movie-list.com/e/eightleggedfreaks.shtml

A toxic waste spill near a small town in Nevada causes spiders to
mutate into giant, rampaging arachnids, which then attack.

Uhh, en tilbagevenden til de klassiske B-film fra 50'erne? Yummy! :)

>Den bliver interessant at se, tror jeg.

Mnja, efter at have set traileren, så er jeg bange for at det med
B-film passer, men den tåler vist ingen sammenligning med de "gode
gamle B-film"... Desuden synes jeg det virker som om traileren lægger
op til, at det skal være en komedie? Nedtur.

Mvh, Claus
--
e-mail: cnn@post6.tele.dk
homepage: http://home6.inet.tele.dk/cnn

Fra : dEnTrO

Dato : 28-10-01 19:21

Hmm... Ud fra traileren har jeg svært ved at se om det er...

....en komedie
....en gyser/thriller
....en ungdomsfilm
....en børnefilm

"Thomas Mouritsen" <thomas_m@post10.tele.dk> skrev i en
meddelelse

Fra : sniper_Nolight

Dato : 28-10-01 20:06

> http://www.movie-list.com/e/eightleggedfreaks.shtml
>
> Hent den store trailer !
>
> Den bliver interessant at se, tror jeg.
>
> CGI'en ser ret godt ud, synes jeg. Hvad mener I ??

Jeg synes den ser ret fed ud... flotte cgi effekter