Kørekort
Fra : Jesper Nielsen

Dato : 28-10-01 12:23

Hej NG

Jeg synes lige jeg vil dele min glæde med jer andre om at jeg i fredags
bestod min køreprøve til MC.

En af mine gode kammerater var så venlig at låne mig sin 2 år gamle/nye
VFR800 hele dagen i går, så lige nu er min bil en truet dyreart. Det var
helt kanon at føle den ånd, der er blandt MC'ister når man hilser på
hinanden.

Fornuften taler dog for jeg i det mindste venter med at købe en kværn til
efter nytår.

Jeg gider ikke spørge om hvilken MC I vil anbefale, for jeg mener det
handler om at komme ud at køre på så mange som muligt, så man selv danner
sig et billede hvor man selv opnår størst køreglæde. Jeg har dog en
forventning om at det bliver en GSX600F fra efter '98, da jeg har ladet mig
fortælle at det skulle være en glimrende start-MC til en på min størrelse
(194cm /95kg). Desuden sidder jeg behageligt på dyret....

Fornøjelige mc-hilsner

Jesper /Forhåbentlig snart GSX600F ejer

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 28-10-01 14:07

Tillykke med kortet.

Vi ses derude. Men først efter nytår, kan jeg forstå..

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : Thomas Hjort

Dato : 28-10-01 15:52

Til lykke.

Jeg skal til teoriprøve tirsdag.

Mvh Thomas (der ikke engnag har alm. bil kørekort i forvejen).

Fra : Jesper Nielsen

Dato : 28-10-01 22:20

Held og lykke, Thomas..

/Jesper