Damn it....Gravid ??
Fra : Flemming Hansen

Dato : 28-10-01 10:57

Hejsa...

Så skete det...desværre...Midt mens vi lå og hyggede os, og det hele var
overstået, skulle kondomet jo væk...Men men men....Hul i det var der sgu
Spgm. er så hvor tidligt kan man få taget en graviditetstest, dem man kan
købe rundt omkring kan tages ved efter en dag efter udebleven menstruation.
Hvad med at suse til lægen og få taget sådan en ?? Kan det gøres
tidligere...

Det er mere for at berolige min kæreste, fordi hun stoler ikke helt på de
fortrydelses piller hun kastede i gabet 3 timer efter. og jeg vil nødig have
hende til at gå og være nervøs de næste 2-3 uger....

Mvh Flemming Hansen
unlimited@get2net.dk

Fra : Winnie Thorstensen

Dato : 28-10-01 15:20

Du kan kontakte vagtlægen og få en fortrydelsespille... Dem der er på
markededet nu er vist ikke så krasse :0)

Held og lykke :0)

Fra : Mirian

Dato : 28-10-01 16:02

"Winnie Thorstensen" <diana@aub.dk> skrev i en meddelelse
> Du kan kontakte vagtlægen og få en fortrydelsespille... Dem der er på
> markededet nu er vist ikke så krasse :0)

Hej winnie, hvis du læser nederstående, som jeg har sat ind som flemming
hart skrevet, vil du se at hans kæreste allerede har taget en fortrydelse
pille men er usikker på det!

> "Flemming Hansen" <Unlimited@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> have

Hej flemming, hun kan gå på apoteket og købe en graviditetstest som kan
tages med det samme, man er i tvivl om man er gravid. Den skal tages om
morgenen, men det står alt i brugsanvisningen!
held og lykke

MVH Mirian

Fra : *DrømmeFyren*

Dato : 30-10-01 13:17

"Mirian" <Mirian@worldonline.dk> wrote in message

> [...]
> hart skrevet, vil du se at hans kæreste allerede har taget en fortrydelse

Hehe.. Det havde jeg faktisk selv overset, da jeg skrev mit svar...

/Henning

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 28-10-01 17:47

Flemming Hansen wrote:

> [...]
> købe rundt omkring kan tages ved efter en dag efter udebleven menstruation.
> Hvad med at suse til lægen og få taget sådan en ?? Kan det gøres

Jeg ved det ikke med sikkerhed, men hvorfor ikke ringe derned i morgen
tidligt og spørge. Jeg er helt sikker på at de ved det. :)

> Det er mere for at berolige min kæreste, fordi hun stoler ikke helt på de
> fortrydelses piller hun kastede i gabet 3 timer efter. og jeg vil nødig have
> hende til at gå og være nervøs de næste 2-3 uger....

Jeg tror nu nok de skal virke. Og hvis der er 3 uger til hun skal have
menstruation igen, så har I jo også tiden med jer. Før ægløsning er
risikoen jo ikke så stor.

Jeg håber det går godt.

/Trine

Fra : *DrømmeFyren*

Dato : 30-10-01 13:17

"Flemming Hansen" <Unlimited@get2net.dk> wrote in message
> [...]

have
> hende til at gå og være nervøs de næste 2-3 uger....

Fortrydelsespillen er i håndkøb nu.. Kan se det er lidt sent at svare, da
den skal tages indefor 24 timer, men så ved du/I det til en anden gang..

En fortrydelsespille er til HVER EN TID mere sikker end de graviditets tests
man kan købe i et supermakede.. Desuden, hvis I ikke vil ha' børn (nu), er
en pille en meget lettere løsning end en abort..

/Henning

Fra : JcLind

Dato : 31-10-01 21:54

"*DrømmeFyren*" <VarmeSoeges@hotmail.com> skrev i en meddelelse

snip
> En fortrydelsespille er til HVER EN TID mere sikker end de
graviditets tests
> man kan købe i et supermakede..

Jeg forstår ikke hvad du mener. Du kan ikke sammenligne en pille og
en test med hinanden. En pille skal bruges til at gøre at afbryde en
evt. graviditet. En test skal kun påvise en evt. graviditet, men kan
ikke gøre noget aktivt m.h.t. denne.

>Desuden, hvis I ikke vil ha' børn (nu), er en pille en meget lettere
løsning end en >abort..

Ja, det vil jeg også mene. Skal man være grov så er det bare ud med
skidtet med det samme.

> /Henning

jakob

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 01-11-01 21:12

"JcLind" <jclind@adr.dk> wrote in message
> [...]

> en test med hinanden. En pille skal bruges til at gøre at afbryde en
> evt. graviditet. En test skal kun påvise en evt. graviditet, men kan

foriøvrigt mener jeg også at når man har taget en fortrydelses pille så får
man sin menses lige efter... og dermed bliver graviditeten afbrudt........
har jeg ladet mig fortælle...... har nemlig aldrig slev prøvet at være i den
uheldige situation....

--
knus sabina

behind every good woman,
lies a trail of men...*SF*
læs mine artikler på www.MandeZonen.dk

Fra : JcLind

Dato : 31-10-01 21:57

> [...]

nødig have
> hende til at gå og være nervøs de næste 2-3 uger....

De to piller skal ikke tages samtidig! Følg instruktionen!

Hvis du bare ville beskrive hvad hun gjorde uden at komme nærmere ind
på det og derfor skrev "3 timer", så glem jeg skrev

> Mvh Flemming Hansen
> unlimited@get2net.dk

vh jakob