kvindens drøjt?
Fra : Anja

Dato : 28-10-01 10:23

Hej Nyhedsgruppe

Jeg har et problem - som så mange andre har...

Mit problem består i at min kæreste er "træt af at føre" og gerne vil have
noget nyt introduceret. Der er flere gange blevet i nyhedsgruppen nævnt at
man skal søge inspiration - men hvordan gør man det uden at blive
"terroriseret" af en masse vulgære pornoreklamer - og hvor?
Har i nogle gode forslag hvordan vi kommer ud af denne "knipe"?
Hvad kan en kvinde gøre for at hendes kæreste kan lægge sig tilbage og nyde?

På forhånd tak

Anja

Fra : Mirian

Dato : 28-10-01 12:27

"Anja" <anja@papirgrotten.dk> skrev i en meddelelse
> Hej Nyhedsgruppe
>
> Jeg har et problem - som så mange andre har...

Jeg vil nu mene at det ikke er et problem mange andre har, men et problem du
selv skaber, ved at have en mening om at det er manden der skal udføre
sexakten og ikke jer begge i fællesskab!

> Mit problem består i at min kæreste er "træt af at føre" og gerne vil have
> noget nyt introduceret.

Forstår ham udmærket!

> [...]
> Har i nogle gode forslag hvordan vi kommer ud af denne "knipe"?
> Hvad kan en kvinde gøre for at hendes kæreste kan lægge sig tilbage og

Har du prøvet at ride ham? at sutte den af på ham? Kæle for ham? smøre ham
ind i flødeskum og slikke det af igen, ja you name it!
Jeg tror alle mænd ville blive trætte af at deres kvinde bare lagde sig på
ryggen og forventede de skulle gøre et godt arbejde!
Sex er noget man giver og tager. (og helst på samme tid!)

MVH Mirian

Fra : Anja

Dato : 28-10-01 17:15

"Mirian" <Mirian@worldonline.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> selv skaber, ved at have en mening om at det er manden der skal udføre
> sexakten og ikke jer begge i fællesskab!
Jeg har egentlig ikke en mening om at det altid er manden der skal føre og
selvfølgelig er sex noget som man skal være to om, jeg synes bare at jeg har
svært ved at bidrage med noget da jeg aldrig har været sammen med andre end
ham.

> Forstår ham udmærket!
Det gør jeg også og jeg elsker ham overalt på jorden og vil gerne gengælde
alt hvad han gør for mig til ham, men mit problem har bare altid været
hvordan? Blowjobs er da altid en god start, men er ikke nok - der mangler
ligesom noget.

> nyde?
>
> Har du prøvet at ride ham? at sutte den af på ham? Kæle for ham? smøre ham
> ind i flødeskum og slikke det af igen, ja you name it!
Jeg takker for rådene.

Fra : Peder Vendelbo Mikke~

Dato : 28-10-01 13:57

"Anja" skrev

Hej Anja

> Jeg har et problem - som så mange andre har...

Det har jeg også, jeg kan ikke umiddelbart greje hvad du egentlig mener
med emnelinien "Kvindens drøjt". Vil du forklare?

> Mit problem består i at min kæreste er "træt af at føre" og gerne vil
> have noget nyt introduceret.

Hvis han er træt af at føre, betyder det vel blot at han gerne vil have
at du tager initiativet når du har lyst.

> Der er flere gange blevet i nyhedsgruppen nævnt at man skal søge in-
> spiration

Der er mange steder man kan søge inspiration, f.eks. kan man finde den
på diverse historie-arkiver. Måske kan du finde noget her:

Jeg fandt oversigten ved at bruge "historier erotik" som søgeord på
www.google.com.

Kig lidt rundt, gem de historier hvor temaet passer med dit interesse-
felt.

I kunne f.eks. finde en historie hver dag, som i har lyst til at læse
højt for den anden. Det er vigtigt at historierne er udvalgt efter hvad
du synes om (du skal ikke vælge historier du tror af din partner synes
om, kun historier som du tænder på. Han skal selvfølgelig gøre det sam-
me).

Oplæsningen af historien skal ikke nødvendigvis føre til sex bagefter.
Måske er det en god ide, hvis i aftaler at personen som lytter, ikke
kommer med kritik af historien eller temaet i historien.

> - men hvordan gør man det uden at blive "terroriseret" af en masse
> vulgære pornoreklamer

Ved at lade være med at besøge sites som vrimler med reklamerne.

> - og hvor?

På webbet, i nyhedsgrupperne, biblioteket. Men især i jeres fantasi.

> Hvad kan en kvinde gøre for at hendes kæreste kan lægge sig tilbage
> og nyde?

Det samme som en mand gør for at hans kæreste kan lægge sig tilbage og
nyde: tag initiativet og hold det.

Med venlig hilsen

Peder

Fra : Anja

Dato : 28-10-01 17:19

"Peder Vendelbo Mikkelsen" <pedervm@gmx.net> skrev i en meddelelse
> "Anja" skrev
>
> Hej Anja

> Det har jeg også, jeg kan ikke umiddelbart greje hvad du egentlig mener
> med emnelinien "Kvindens drøjt". Vil du forklare?
Den betyder egentlig ikke så meget. Jeg synes bare at det skulle være noget
andet en "hjælp"... Dårligt valg måske - jeg undskylder.

> Hvis han er træt af at føre, betyder det vel blot at han gerne vil have
> at du tager initiativet når du har lyst.
Ja

> [...]
> www.google.com.
>
> Kig lidt rundt, gem de historier hvor temaet passer med dit interesse-

Det vil jeg straks gøre

> [...]
> Måske er det en god ide, hvis i aftaler at personen som lytter, ikke
> kommer med kritik af historien eller temaet i historien.
Tja måske.

> Det samme som en mand gør for at hans kæreste kan lægge sig tilbage og
> nyde: tag initiativet og hold det.
Hm, ja jeg synes bare at det er svært.

\Anja

Fra : cirkelina

Dato : 28-10-01 17:41

Det drejer sig vel i bund og grund blot om at du overvejer hvad der kunne
være skønt for dig og gør det......

Hvis du ikke "kan" gøre det fordi du er for genert, så forsøg at fortælle
ham at du er genert og gerne vil have at han tager initiativet (det er ikke
unormalt at kvinder/piger er generte og har svært ved at vedstå deres
sexlyst.......)

Mvh

Os

Fra : chokmah

Dato : 28-10-01 18:53

"Anja" skrev d. 28-10-01 10:23 dette indlæg :

> Hvad kan en kvinde gøre for at hendes kæreste kan lægge sig tilbage og
nyde?

jamne det kan well ikke være så svært ? dte er well bare at få ham til
at lægge sig på ryggen også går du i gang med hvad du nu synes slik rid
smid ham i hånd jern pisk ham eller hwa han nu er til ?
MvH
Bo

http://www.kandu.dk/

Fra : Matthias J.

Dato : 29-10-01 15:59

On Sun, 28 Oct 2001 10:22:30 +0100, "Anja" <anja@papirgrotten.dk>
wrote:

> [...]
>Har i nogle gode forslag hvordan vi kommer ud af denne "knipe"?
>Hvad kan en kvinde gøre for at hendes kæreste kan lægge sig tilbage og nyde?

Dit indlæg giver mig lyst til at poste en video, som man for 5-6 år
siden kunne købe i Fona: Lovers Guide to Better Sex - med danske
tekster...
Den er ialt på ca 620MB (så ikke noget for dem der betaler per minut)
- ca. 1 time med følgende afsnit:
Lover's Guide 01 - Intro.mpg 99.340.453
Lover's Guide 02 - Arousal.mpg 87.406.691
Lover's Guide 03 - Overcoming Shyness.mpg 13.197.049
Lover's Guide 04 - Sensual Massage.mpg 28.732.551
Lover's Guide 05 - Exploring One Another.mp 53.514.099
Lover's Guide 06 - Pleasuring One Another.m 57.002.559
Lover's Guide 07 - Fantasy.mpg 24.709.991
Lover's Guide 08 - Oral Sex.mpg 33.372.716
Lover's Guide 09 - Making Love.mpg 57.215.547
Lover's Guide 10 - Sex Aids.mpg 8.015.449
Lover's Guide 11 - Sexual Problems.mpg 67.924.379
Lover's Guide 12 - Contraception.mpg 85.436.932
Lover's Guide 13 - Keeping Sex Alive.mpg 14.442.708
Lover's Guide 14 - Credits.mpg 12.595.476

som sagt med danske tekster.
Der er forklarende speak og interviews samt ret erotiske, men ikke
ligefrem pornografiske (men jo: man ser "kønsorganer i bevægelse")
videoclips - faktisk meget fint for dem der ikke gider se hardcore,
men alligevel mere end "Playboy-softcore"

Så hvis der er nogen interesse, vil jeg godt poste den i
dk.binaer.erotik.film

Fra : Matthias J.

Dato : 29-10-01 18:02

så har jeg posted nogen stillbilleder i d.b.erotik.film

Fra : Gert Kethmer

Dato : 29-10-01 21:08

> [...]
> men alligevel mere end "Playboy-softcore"
>
> Så hvis der er nogen interesse, vil jeg godt poste den i

Jeg ser i alle tilfælde frem til at du eller "Severus Snape" (funny
handle!?) poster 1. afsnit. Måske er det den slags softcore erotisk "film"
jeg er på udkig efter i en anden tråd.

Gert

Fra : Matthias J.

Dato : 29-10-01 22:49

On Mon, 29 Oct 2001 21:07:38 +0100, "Gert Kethmer" <gert@lundbeck.com>
wrote:

>Jeg ser i alle tilfælde frem til at du eller "Severus Snape" (funny
>handle!?) poster 1. afsnit. Måske er det den slags softcore erotisk "film"
>jeg er på udkig efter i en anden tråd.

hmm - tja, Severus Snape er den der poster spil i
alt.binaries.old.games, lol (aldrig læst Harry Potter?)
Jeg vil poste del 2 først... videoen er "stueren", men alligevel sine
steder ganske erotisk

Fra : chokmah

Dato : 30-10-01 04:06

"Matthias J." skrev d. 29-10-01 15:59 dette indlæg :
HI Matthias :)

> [...]
> men alligevel mere end "Playboy-softcore"
>
> Så hvis der er nogen interesse, vil jeg godt poste den i

på ingen måde en uinteresandt ide at poste film stykker - som man sener
kan debatere med udgangs punkt i de forskelige sener ?
nok bedst for os med flatline - nå men jeg vil da lige tage et kik på
dem
Bedste hilsner
Bo

http://www.kandu.dk/

Fra : claus

Dato : 29-10-01 18:05

> [...]

> Har i nogle gode forslag hvordan vi kommer ud af denne "knipe"?
> Hvad kan en kvinde gøre for at hendes kæreste kan lægge sig tilbage og nyde?

Udover de råd, der allerede er givet, kan det være, at I skal give jer
mere tid til at kæle, massere, nusse og nyde hinanden m.m. enten som
selvstændig aktivitet eller som forspil til samlejet.

Det er også muligt, din elskede har nogle "hemmelige" lyster, han ikke
tør fortælle direkte - at du skal tage ham analt med en
påspændingsdildo, binde og piske ham, sidde overskrævs og tisse på ham
(!) eller noget i den stil...

--
hilsen claus

Fra : Jørgen Grandt

Dato : 31-10-01 01:00

Anja skrev:

> Hej Nyhedsgruppe
>
> Jeg har et problem - som så mange andre har...

[klip]

Jeg kan godt se - og forstå - hvad du mener og hvad tråden
handler om. Men hvad betyder overskriften? Er 'drøjt' fx et
norsk ord?

--
Jørgen Grandt
Berømte Sidste Ord XXXVI:

Fra : Vanillepigen

Dato : 31-10-01 16:26

"Jørgen Grandt" <Unstable@OnCable.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg kan godt se - og forstå - hvad du mener og hvad tråden
> handler om. Men hvad betyder overskriften? Er 'drøjt' fx et
> norsk ord?

Måske menes der dont?

Kristine.

FUT : dk.kultur.sprog