Fancy nancy keyholepeeker .. standing in t~
Fra : Dann Søjberg

Dato : 28-10-01 02:09

hvem har lavet denne sang? Og hvad hedder sangen helt præcist?

Den går cirka sådan:

"Fancy Nancy keyholepeeker
stading in the rain
nothing but a sexy seeker
a fine sugarcane

she can get excactly what she wants - and more
cause in her eyes she holds the key to each and every door"

De var vist med i DM i Rock omkring 90-94 stykker

Hilfe, vil meget gerne vide hvad de hedder og evt have fat i en CD med dem

Lånte en demo CD med dette nummer og 3 andre men kan altså ikke finde dem
nogensteder anymore... ville hjælpe med navnt på bandet

Dann Søjberg

Fra : Dann Søjberg

Dato : 28-10-01 02:21

"Dann Søjberg" <starfish@fishcorp.dk> wrote in message
> [...]
> cause in her eyes she holds the key to each and every door"
>
> De var vist med i DM i Rock omkring 90-94 stykker

har fundet ud af at de hedder Atleast Beauty, men vil stadig gerne have fat
i noget af deres musik? Hvor monstro, skal jeg finde det?

--
Dann

Fra : Eddi Delfin

Dato : 28-10-01 08:31

> har fundet ud af at de hedder Atleast Beauty, men vil stadig gerne have
fat
> i noget af deres musik? Hvor monstro, skal jeg finde det?

Atleast Beauty bestod af Thomas Fleron, Niels Pinborg og Morten (?)... og i
en meget kort periode også Søren Lund.
Thomas går og pusler solo.... du kan finde ham live rundt omkring på
spillestederne af og til, under bandnavnet Fleron.... (han opvarmede bl.a.
for Marie Frank sidste år).
Niels og Morten spiller ikke længere....
Og Søren er guitarist i Girl in the moon (tidl. Emotions) som kan hyres
igennem Århus musikkontor (http://www.aamk.com)...
Selve Atleast Beauty har et nummer med på DR's Comming up cd... (de der
super fede programmer som viste alle de nye navne i DK)
nummeret hedder Guess I'm happy..... Udover det skiftede Atleast navn til
Hobby, før de gik i opløsning.
Thomas solo har to numre med på en singer-/songwriter cd som jeg mener er
udgivet af Rosa/Mxp/og... måske DMF i forbindelse med arrangementet Spot
06... prøv at gå via Rosa's (http://www.rosa.org) eller Mxp's
hjemmeside..... det kan være du kan finde noget den vej!!!

Fra : Eddi Delfin

Dato : 28-10-01 08:31

Fra : Ulrik Lauritzen

Dato : 28-10-01 13:32

Hvis vi taler om det samme band, så mener jeg rent faktisk, at de på et
tidspunkt skrev deres navn
"Atleast B. U. T.", hvis det kan være en hjælp.

Fra : Hans Pedersen

Dato : 28-10-01 08:47

On Sun, 28 Oct 2001 02:21:06 +0200, "Dann Søjberg"
<starfish@fishcorp.dk> wrote:

>har fundet ud af at de hedder Atleast Beauty, men vil stadig gerne have fat
>i noget af deres musik? Hvor monstro, skal jeg finde det?

Det var et band fra Ribe. Jeg har en EP med dem, men de nåede aldrig
at lave et rigtigt album. Desværre, for det var rigtig fedt! Også et
nummer som Like a Fish...

Kontakt mig på mail, hvis det var noget der har interesse.

Hans Pedersen, Esbjerg
Web: http://h2ns.dk | ICQ: 9178476