X-Files virker ikke på iMac med 9.21 ?????~
Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 27-10-01 22:16

Nogen der har oplevet tilsvarende ? Spillet starter og så er der bare en
sort skærm ?

--
Ciao Jesper )

http://www.gylling.net/

Fra : Tina H.

Dato : 27-10-01 22:21

On 27/10/01 23:16, in article 1f1ylto.118hqwm1rvlwewN%jesper@gylling.net,
"Jesper Haaber Gylling" <jesper@gylling.net> wrote:

> Nogen der har oplevet tilsvarende ? Spillet starter og så er der bare en
> sort skærm ?

Hej Jesper

Nej, jeg har ikke prøvet det. Men jeg mener at have hørt en gang, at X-Files
kun understøtter den gamle QuickTime 3.0.2.

hilsen Tina

Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 27-10-01 22:31

Tina H. <tvlyd@worldonline.dk> wrote:

> Hej Jesper
>
> Nej, jeg har ikke prøvet det. Men jeg mener at have hørt en gang, at X-Files
> kun understøtter den gamle QuickTime 3.0.2.
>
> hilsen Tina

Tina du er en engel. Den spurgte nemlig om QuickTime 3.0 skulle
installeres og da der naturligvis allerede ligger en 5.0 så var der jo
ingen grund til at sige OK til at installere 3.0.

Kan man egentlig installere 3.0 selvom 5.0 er installeret - altså uden
at den laver gnøf ?

--
Ciao Jesper )

http://www.gylling.net/

Fra : Tina H.

Dato : 28-10-01 17:59

On 27/10/01 22:30, in article 1f1ymjc.w67po6nsohc8N%jesper@gylling.net,

> [...]
> ingen grund til at sige OK til at installere 3.0.
>
> Kan man egentlig installere 3.0 selvom 5.0 er installeret - altså uden

Jeg tror ikke du kan have begge versioner installeret på samme tid, uden at
få problemer. X-Files bruger jo QuickTime udvidelserne til afvikling af
spillet.

Jeg ville ikke personligt prøve det af. God fornøjelse hvis du tør.

Hilsen Tina

Fra : Ebbe Dalsgaard

Dato : 28-10-01 19:50

> [...]

> spillet.
>
> Jeg ville ikke personligt prøve det af. God fornøjelse hvis du tør.

Det må kunne lade sig gøre at installere de to versioner. Godnok ikke
samtidig i brug, men ved brug af "Extension Manager"-control panelet med
hver sin settings. Det har jeg tidligere brugt til Avid Cinema, som kun
virker op til og med version 3.0.2, og så have den nyeste version i sin
egen setting.

Mvh Ebbe
--
Ebbe Dalsgaard