hvor mange af jer daffer afsted imorgen?
Fra : S.G

Dato : 27-10-01 17:45

Min mc kommer ind i midten af næste uge, derfor tager jeg da smuttet til
Middelfart imorgen...
Andre der ikke er piv-dyr ligesom mig?

Fra : Petrich

Dato : 27-10-01 18:23

Selvfølgelig kommer vi i morgen
Hvis det dog ikke p.... regner - men ellers
Virago fra Esbjerg
"S> Min mc kommer ind i midten af næste uge, derfor tager jeg da smuttet til

Fra : Niels S.

Dato : 27-10-01 18:36

Petrich skrev

> Selvfølgelig kommer vi i morgen
> Hvis det dog ikke p.... regner - men ellers
> Virago fra Esbjerg

Sæ'fø'li (på samme betingelse).
3 sjællændere der ikke har bæltskræk!

--
Niels S.
VFR800FI

Fra : Petrich

Dato : 27-10-01 18:44

Hvis Sjællænderne nu også begynder at komme, må jeg nok sige der bliver ikke
meget plads at flytte sig på derovre.
Da det jo nok er noget af det sidste vi gør i år - vejret set lidt
fremover - glæder jeg mig utroligt meget til denne lille tur derover
XV535S med Silvertail
Virago MC Club Esbjerg - Flemming
">

Fra : Niels S.

Dato : 28-10-01 08:28

Petrich skrev

> Hvis Sjællænderne nu også begynder at komme, må jeg nok sige der bliver
ikke
> meget plads at flytte sig på derovre.

Begynder og begynder Det vil for mit tilfælde så være 3. gang i år at
jeg deltager

> Da det jo nok er noget af det sidste vi gør i år - vejret set lidt
> fremover - glæder jeg mig utroligt meget til denne lille tur derover

Jep, jeg glæder mig også. Vi plejer at parkere ned omkring det lille
stråtækte "hjulmagerhus" der ligger nedenfor cafeteriet.

Fra : Viffer

Dato : 27-10-01 20:50

Hvornår kører I fra Sjælland og hvorfra?
Jeg kunne fristes, hvis vejret er godt.

H.E.
CBRXX

Niels S. <HondaVFR@krudt.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:%gCC7.1321$tI2.216913@news000.worldonline.dk...

Fra : bo thomsen

Dato : 27-10-01 23:04

> Hvornår kører I fra Sjælland og hvorfra?
> Jeg kunne fristes, hvis vejret er godt.
endten kl. 11 eller 12 fra shell/mc-d
i køge / gl køge landevej
det bliver lige postet nærmere i morgen formiddag ( søndag )
mvh
bo thomsen

Fra : Niels S.

Dato : 28-10-01 08:24

Viffer skrev

> Hvornår kører I fra Sjælland og hvorfra?
> Jeg kunne fristes, hvis vejret er godt.

Vi kører fra Shell v. McD lige nord for Køge på Københavnsvej (Gl.
Køgelandevej) kl. 11.00. Hvis du bor mod vest kan vi evt. samle dig op ved
en tilkørsel på motorvejen.

Giv gerne besked enten her el. pr. mail, så vi ved om vi skal vente på dig.

Fra : Viffer

Dato : 28-10-01 22:32

Hej Niels

Jeg kom ikke afsted, der var nogle familiære pligter som desværre vejede
lidt tungere.
Ærgerligt, for i nordsjælland hvor jeg bor var vejret ganske hæderligt,
selvom vinden føltes lidt kold.

Hvordan gik det, var der stort fremmøde på Karoline?

Men der er jo en chance igen på søndag på Malerklemmen, det er faktisk flere
år siden jeg har været der.
Jeg blev lidt træt det nogle gange overvældende fremmøde, der betød at det
kunne tage over en time at få sin kaffe og æbleskiver.

Vi ses nok derude på et eller andet tidspunkt, om ikke andet så til næste
år.

Hans Erik
CBRXX
GS500

Niels S. <HondaVFR@krudt.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:XnOC7.95$dm3.30421@news000.worldonline.dk...

Fra : Niels S.

Dato : 29-10-01 12:18

Viffer skrev

> Jeg kom ikke afsted, der var nogle familiære pligter som desværre vejede
> lidt tungere.

Det er jo sådan det kan gå

> Ærgerligt, for i nordsjælland hvor jeg bor var vejret ganske hæderligt,
> selvom vinden føltes lidt kold.

Udemærket vejr. En enkelt _kort_ byge på vej derover og 2 byger mens vi var
der, men der var der jo masser af mulighed for at krybe i læ. Turen hjem
forløb uden skyggen af regn og jeg syntes ikke det var koldt, men vi havde
da en kylling med der måtte have 2 par hansker på )

> Hvordan gik det, var der stort fremmøde på Karoline?

Først så det lidt tyndt ud, men efterhånden som tiden gik så var der faktisk
et rigtig godt fremmøde.

> Men der er jo en chance igen på søndag på Malerklemmen, det er faktisk
flere
> år siden jeg har været der.

Jep! Hvis vi taget afsted (vejret du ved) så er det samme mødested blot kl.
12.00, hvis du har lyst

> Jeg blev lidt træt det nogle gange overvældende fremmøde, der betød at det
> kunne tage over en time at få sin kaffe og æbleskiver.

Ja det tager nogen gange lidt tid

> Vi ses nok derude på et eller andet tidspunkt, om ikke andet så til næste
> år.

Jep. Kør pænt.

Fra : Tommy Fer

Dato : 27-10-01 20:40

"S.G" <diller@mbox301.get2net.dk> skrev i en meddelelse
> Min mc kommer ind i midten af næste uge, derfor tager jeg da smuttet til
> Middelfart imorgen...
> Andre der ikke er piv-dyr ligesom mig?

Sebastian... du bor i Odense!!! *g*

Fra : S.G