Spørgsmål vedr. Logo
Fra : Mizar

Dato : 27-10-01 17:29

Hej...

De logoer man kan erhverve sig via diverse sms-koder,
følger de telefonen eller SIM-kortet ???

Forstået på den måde... at hvis jeg skifter SIM-kortet ud,
mister jeg så logoet ??

På forhånd tak for svaret.
mvh
Brian Olsen

Fra : søren poulsen

Dato : 28-10-01 08:17

"Mizar" <mizar@REMOVEb2mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> følger de telefonen eller SIM-kortet ???
>
> Forstået på den måde... at hvis jeg skifter SIM-kortet ud,

Ja hvis du også skifter operatør
--
Mvh.
Søren poulsen

Fra : alwresuihalert

Dato : 28-10-01 13:22

snip

> Ja hvis du også skifter operatør

Logoet bliver gemt i telefonen, ikke?

Husk at VIC, Tiscali, Telmore m.fl. har samme operatør, TDC.

Fra : Kim Bjoern

Dato : 14-11-01 07:34

> [...]
> følger de telefonen eller SIM-kortet ???
>
> Forstået på den måde... at hvis jeg skifter SIM-kortet ud,

Logoet bliver gemt i telefonen men er relateret til dit SIM kort.

Du kan altså ikke sætte dit SIM kort i en anden telefon og få logoet vist
dér!

Men så snart, du sætter et andet SIM kort i, er der ikke noget logo,
ejheller hvis det er samme operatør, som en anden har svaret - det er i alt
fald ikke min erfaring.

Og igen - hvis du så henter et logo ned på dit nye SIM kort, så kan du ikke
sætte det gamle tilbage og få vist det gamle logo - der kan nemlig kun
huskes eet logo i telefonen.

Erfaringen er fra Nokia 3310

mvh Kim