Daytona drivere ???
Fra : poul erik pedersen

Dato : 27-10-01 17:35

Er det slet ikke muligt at få fat i en ny detonator driver til et Daytona
GF2 Pro 64mb tv-out kort. På Palit's hjemme side kan man kun downloade 6.31
detonatoren - sidste opdatering af siden for drivere var d.16.nov.2000 ! det
er fanme da for dårligt ! Jeg ved at detonator versionerne er oppe i 11.xx
12.xx og 20.xx versionerne men Palit/Daytona har slet ikke udgivet nogen ny
driver endnu ! . Jeg bruger producentens driver da jeg bruger tv-out
funktionen, og en reference driver fra nvidia giver ikke tv-out mulighed .
Hvad skal jeg gøre ???. Jeg vil gerne have fx 12.40 driveren men stadig have
tv-out funktionen.
Noget tyder på jeg har gjort et dårligt køb ! Palit/Daytona er jo
fuldstændig lige glade med at være med fremme med de sidste nye drivere. jeg
skulle have købt et Hercules 3D Prophet 2 PRo.
Niels

Fra : Sporten

Dato : 27-10-01 18:29

www.nvidia.com

MVH Sporten.
---------------------------------
ØL ER ØL OG OMVENDT
Blomsten:125245244

Fra : Sporten

Dato : 28-10-01 00:29

jeg bruger bare nvidias, på mit pallit daytone magen tel det du er ejer af.
og jeg har ikke nogle problemer med at få dem til at virke med tv out.

MVH Sporten.
---------------------------------
ØL ER ØL OG OMVENDT
Blomsten:125245244

Fra : Armitage

Dato : 27-10-01 19:23

"poul erik pedersen" <p.e.pedersen@get2net.dk> wrote in message

Det lyder rigtigt kedeligt da jeg selv meget gerne vil have et Palit kort.
Jeg har ikke selv TV-Out og kender derfor ikke meget til det.

Jeg kan tænke mig at det er relevant at finde ud af hvilken TV chip der
sidder på kortet og derefter finde en løsning der kan afspille fra den chip.

Måske kan disse links være til hjælp men som sagt så kender jeg intet til
TV-out

http://www.tvtool.de/index_e.htm

eller her

http://www.geforcefaq.com/faq.cgi

Held og lykke med kortet men hvis intet virker så har du vist 14 dages
returet - hvis det er købt på nettet.

Men du må meget gerne melde tilbage hvordan det går med TV-Out funktionen.

Fra : Armitage

Dato : 27-10-01 19:26

"poul erik pedersen" <p.e.pedersen@get2net.dk> wrote in message

Eller måske kan det her hjælpe selvom der er noget ASUS specifikt

http://www.digital-digest.com/dvd/nvidia/index.html

Fra : poul erik pedersen

Dato : 28-10-01 13:34

Jeg har hørt at man skulle kunne bruge de nye nvidia drivere 11.xx og 12.xx
rækken samt XP - der skulle vist være en tv-out funktion i.
Ellers så må vi prøve at spørge mroslev@tiscali.dk (Sporten) hvordan han har
fået tv-out til at fungere.
SPORTEN -hvordan har du fået tv-out funktionen til at fungere med nvidia
driveren, og hvad for en driver version er det ???
-Niels-

Fra : Nikolaj Bardram

Dato : 28-10-01 21:37

Hør nu her da , du bruger da bare nvidia's selvom det ikke er dem der laver
det. www.tweak.dk