Krabi
Fra : Henrik Hardt-Madsen

Dato : 27-10-01 13:33

Søger: råd, vejledning og gode ferioplevelser fra området Krabi. Hvad
bør/skal man se og det er formentlig billigst selv at booke ved de lokale
istedet for rejseselskabernes ture, Hvor er badestranden bedst og er der
specielle spisesteder som er gode, og ikke lagt for meget an på turister.
Bør man have snokel og svømmefødder med hjemme fra, eller kan det lejes og
er lejen rimelig, eller kan man købe udstyret med fordel der ude?.
MVH
Henrik

Fra : Steen Johansen

Dato : 29-10-01 21:07

God tur
MvH Steen

Krabi / phi phi, http://www.asiatravel.com/krabi.html
Krabi hotel, Ao Nang Pakasai Resort, , Ao Nang Beach, 2,850.-THB up ,
Krabi hotel, Felix Phra-Nang Inn , , Ao Nang Beach, 1,000.-THB up ,
Krabi hotel, Krabi Meritime, , Ao Nang Beach, 1,095.-THB up ,
Krabi hotel, Krabi Resort, , Ao Nang Beach, 760.-THB up ,
Krabi hotels - asia travel resorts thailand,
http://www.asiatravel.com/krabi.html
Krabi hotels, http://www.laithai-resort.com/
Krabi hotels,, http://www.ash-golf.com/hotels/krabi.html
Krabi Meritime - Krabi,
http://www.hotelthai.com/thailandhotel/krabi/krabimeritime/krabimeritime.htm
Krabi meritime hotel,
http://www.asiatravel.com/thailand/krabimeritime/index.html
Krabi resort - special prepaid rates,
http://www.asiatravel.com/thailand/prepaidhotels/krabi.html
Krabi robert reynold site at krabi, http://www.laithai-resort.com/.
Krabi sunbeam hotel loc, http://www.sunbeamhotel.com/
Krabi the lai thai resort, ao nang beach, krabi,
http://www.laithai-resort.com/
Krabi tours, http://www.asiatravel.com/thailand/krabitours/index.html
Krabi travel information, http://www.asiatravel.com/krabinfo.html
Krabi travel tips, http://www.asiatravel.com/thailand/krabi.html

Fra : Per Lumbye Hansen

Dato : 31-10-01 10:28

Jeg er lige kommet hjem fra Krabi, og i øjeblikket er der mange hoteller og
bungalows, der har discount på ca. 50 %. af normalprisen
Ydermere hørte jeg at de har haft mange annuleringer af bookinger i den
kommende højsæson.
Så det kan bedst betale sig at booke værelsernår du ankommer.
Det samme med ture, det er meget billigere end rejseselskabernes priser,
især hvis i er en gruppe, så kan i leje jeres egen longtailbåd eller en van
til udflugter.
En god side om seværdigheder mm på denne adresse www.krabi-thailand.com
Du kan både leje og købe svømmeudstyr i Krabi.
Jeg er selv til Krabi 3. januar til 15 marts.
god tur
mvh Per Hansen

Fra : Steen Johansen

Dato : 01-11-01 00:56

Flyselskaberne melder næsten alle sammen udsolgt fra 15 jan til sidst i
febaur
de billige har været udsolgt længe
MvH Steen

Fra : Kim X

Dato : 09-11-01 15:46

Hej Henrik
Prøv at se på denne side
Krabi www.krabi-thailand.com
Ellers er der Krabi City Seaview Hotel at 77/1 kongkha Road, Paknum,Muang
Krabi. Prisen var i februar 900 Baht. eller ca. 200,-Dkr. for et dobbelt
værelse incl. aircon og morgenmad.
Dette hotel ligger ved havnen i Krabi by. der er dog ingen strand, der skal
du ud til AoNang. ca 25 min. med bus til 10 Baht pr. næse. Der kan også
sejles derover for ca. 60 Baht pr. næse. Båden (longtail) har anløbsbro ca 5
min. gang fra horellet.
Hvis du vil have tlf. nr og e-mail adr. til hotellet så skriv lige til mig
så finder jeg det frem.
Venligst
Kim

Fra : kevin vilhelmsen

Dato : 18-11-01 00:47

09/11/01 15:46kro90@hotmail.comKim X

> [...]
> min. gang fra horellet.
> Hvis du vil have tlf. nr og e-mail adr. til hotellet så skriv lige til mig

Fra krabi er der ca en 20-25min bådtur til hat rai leh som er en landrtange
hvor man kan bo på østsiden og på vestsiden, men stranden er bedst på
vestsiden, det er et fedt sted, og der er for så vidt ikke nogen grund til
at opholde sig i selve Krabi, men det er selvfølgelig en smagssag, jeg vil
gerne være behjælpelig med detaljer hvis det har interesse.
Hilsen kevin

Fra : Per Lumbye Hansen

Dato : 19-11-01 07:37

Bådturen tager ca. 45 minutter med longtailbåd.
Rai Ley beach er blevet meget dyrt, både bungalows og spise og drikkevarer.
Hilsen Per