Works
Fra : Britt og Ib Walbum

Dato : 27-10-01 12:28

Jeg skriver til denne gruppe for første gang, så det er måske ikke her jeg
skal komme med mit spørgsmål, men jeg prøver alligevel.
Min pensionist-nabo har fået computer, og går til
pensionist-EDBundervisning. Her underviser man i det noget ældre
Works-tekstbehandlingsprogram, og nu vil han gerne have installeret det i
sin egen computer, for her har han - naturligvis "kun" Word.
Mit spørgsmål er: Kan man nogen steder på internettet downloade dette
program?

Med venlig hilsen
Britt Walbum.

Fra : Peter Loumann

Dato : 27-10-01 13:09

Sat, 27 Oct 2001 13:28:15 +0200, "Britt og Ib Walbum"
<brittogib@get2net.dk> wrote:

>Kan man nogen steder på internettet downloade dette
>program?

Det tror jeg ikke. Men det er på lager i de fleste computer- og
softwarebutikker til meget rimelig pris, enten Works alene eller Works
+ Word.

hilsen p

Fra : Britt og Ib Walbum

Dato : 27-10-01 14:01

Tak for svarene, jeg vil give dem videre til min pensionistven.

Britt W.

Fra : Ewok

Dato : 01-11-01 15:54

Du må gerne få min ganske gratis hvis du vil.