Ruller igen igen
Fra : LARS KNUDSEN

Dato : 27-10-01 10:52

Davs, jeg har en kammerat der har en TGB 45 scooter, men vi har et problem
med hvad vægt ruller der sidder i den, og forhandleren vil ikke oplyse os om
det, så kom frem af busken, vi mangler hjælp

Fra : Mikkel Hvid Johannes~

Dato : 30-10-01 16:51

veje dem, måske? :D

Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 30-10-01 18:50

> [...]
om
> det, så kom frem af busken, vi mangler hjælp

Gå ned og sig at i skal købe et sæt orginale ruller til den.. De bliver lagt
på bordet, i kan se vægten (Står på indpakningen), og i siger .. Ejjjhh de
er sq lidt billigere på nettet (eller sådan noget), og smutter igen !

/Thomas

Fra : Mads Jensen

Dato : 30-10-01 19:16

"Thomas Buus Andersen" <t-buus@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> på bordet, i kan se vægten (Står på indpakningen), og i siger .. Ejjjhh de
> er sq lidt billigere på nettet (eller sådan noget), og smutter igen !

LOL !

Mads

Fra : Kasper Hauge

Dato : 31-10-01 22:38