Rotter?
Fra : Anders Brandt

Dato : 27-10-01 08:11

Hej

I min garage har jeg tidligere haft en rotte, som kommunens
"skadedyrsekspert" har fået bugt med ved at lægge gift ud. Der hvor rotten
tidligere har gravet er der nu atter gravet - men meget voldsommere end før.
Der er simpelthen lavet en bunke af opskrabet jord på op til 40-50 cm's
højde. Jeg har sat rottefælder op, uden held. Kan det være et andet større
dyr, der måske kan lugte, at der har været rotter? Går en mår eller lignende
i jorden?

I øvrigt har jeg ringet til kommunen...

Håber I kan hjælpe

Mvh
Anders

Fra : S B

Dato : 28-10-01 12:38

"Anders Brandt" <anb@1klik.dk> wrote in

> [...]
> det være et andet større dyr, der måske kan lugte, at der har været
> rotter? Går en mår eller lignende i jorden?

Hvis du har en kloakledning til at ligge tæt ved hvor dit hul er, kan det
sagtens være en ny rotte du har fået på besøg.
Man kan med en røgtest, hurtigt finde ud af om hullet har forbindelse med
kloaken, hvis det er tilfældet, skal du have udbedret den, før du bliver
problemt kvit.

Søren