DataSet.Filter
Fra : Ravn

Dato : 27-10-01 08:04

Hvordan kan jeg sætte filter i en tabel for et felt som indeholder
mellemrum.
Mit felt navn er "Navn 2" og jeg kan ikke omdøbe det.

På forhånd tak
Ravn

Fra : P.L.

Dato : 14-11-01 00:16

Hej Ravn

Jeg mener at nedenstående kan bruges:

Filter:=' ''Navn 2''=''Peter'' ';
Bemærk: Dobbelt ' ved feltnavne og stingværdier (her Peter)

eller er det Filter:=' [Navn 2]=''Peter'' ';

Men jeg kan huske at man skal bruge [], når Reserved words bruges f.eks. hvis stingværdien hedder
ON, skal der stå: Filter:=' ''Navn 2''=[Peter] ';

Bemærk igen: "Jeg mener ..."
P.L.

Fra : Ravn

Dato : 16-11-01 19:32

Dette rigtige var [Navn 2] = 'Peter'
Jeg havde ellers prøvet alt, men ikke tænkt på at jeg skulle bruge
firkantede parentes.
Tak for hælpen.
Ravn

Fra : Ravn