Taliban-opsskifter søges
Fra : Peter W. Bosse

Dato : 27-10-01 06:17

Hejsa!

Jeg får et par vaskeægte talibanere på besøg næste uge. Er der mon nogen
her, i den kære gruppe som ligger inde med nogle gode opskrifter?
(gerne noget med lidt krudt i)
. * .
.* *.
//

--
Mvh.
Peter W. bin Bosse

Besøg den Tali-banale afdeling. Kontaktannoncer for taliban-
babes kan ses på: http://jscript.dk/download/talibansingles.jpg

Fra : Hans Pedersen

Dato : 27-10-01 09:23

On Sat, 27 Oct 2001 07:17:16 +0200, "Peter W. Bosse"
<peterw.bosse@worldonline.dk> wrote:

>Er der mon nogen
>her, i den kære gruppe som ligger inde med nogle gode opskrifter?

Hvad med lidt blysuppe, serveret fra en Kalasnikov (beklager
stavningen)? Det er en rigtig delikatesse på deres hjemegn, og til
dessert måske en lille lækker miltbrandmousse.

Hans Pedersen, Esbjerg
Web: http://h2ns.dk | ICQ: 9178476

Fra : JHR

Dato : 28-10-01 04:01

Hans Pedersen <h2ns@nospam.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:bkkktto3l5c2cu4ri8jgtcvcnkghhbik1i@4ax.com...
> [...]
> stavningen)? Det er en rigtig delikatesse på deres hjemegn, og til
> dessert måske en lille lækker miltbrandmousse.

Slap nu liiige lidt af, det er jo ikke alle Talibanere der har bombet WTC.
Ifølge FBI er det jo også højst sandsynligt at det er yderligtgående
Amerikanere der står bag miltbrandsbrevene.

Jeppe.

Fra : Michael Døj

Dato : 28-10-01 17:27

> Ifølge FBI er det jo også højst sandsynligt at det er yderligtgående
> Amerikanere der står bag miltbrandsbrevene.

Kilde?
Med venlig hilsen / Best regards

Michael Døj, Esbjerg

Fra : Klaus Alexander Seis~

Dato : 28-10-01 17:51

Michael Døj skrev:

> Kilde?

Fx <http://www.cnn.dk/usattack/artikel:aid=105048>.

// Klaus

Fra : Jan Boegh

Dato : 28-10-01 19:58

"Klaus Alexander Seistrup" <spamtrap@magnetic-ink.dk> wrote in message

> Fx <http://www.cnn.dk/usattack/artikel:aid=105048>.

Hwa' mæ' a' FUTte over i dk.politik eller lign.?

mvh
Jan

Fra : ¯`·.¸J@nner®¸.·´¯\)

Dato : 27-10-01 15:45

Jeg foreslår patron skinke,

Hygge

Janner

Fra : Martin Larsen

Dato : 28-10-01 18:35

Hej Peter

> Jeg får et par vaskeægte talibanere på besøg næste uge. Er der mon nogen
> her, i den kære gruppe som ligger inde med nogle gode opskrifter?
> (gerne noget med lidt krudt i)

Er det alvorligt ment???!!!

Ellers kommer talebanerne jo primært fra Afghanistan og Pakistan, så
du ku jo starte dér.

Hilsen
Martin

Fra : Martin Larsen

Dato : 28-10-01 23:53

Martin Larsen wrote:

> Ellers kommer talebanerne jo primært fra Afghanistan og Pakistan, så
> du ku jo starte dér.

Altså med menusforslagene

Martin

Fra : (Sebastian Loeck

Dato : 28-10-01 23:57

Det er længe siden jeg læste jokes, der næede ikke en gang
fodlisteniveau. Simpelthen smagløst og dårlig og ikke at glemme OT.
Du skulle helle poste i de relevante grupper *mudderkastning og hvad der
end findes jeg ikke gider at læse.

hilsen
Sebastian

p.s. Tiscali har efter signende en ret god "abuse" afdeling.

Fra : Henrik Vest

Dato : 29-10-01 09:49

> Jeg får et par vaskeægte talibanere på besøg næste uge. Er der mon nogen
> her, i den kære gruppe som ligger inde med nogle gode opskrifter?
> (gerne noget med lidt krudt i)

Hmm ... jeg sidder og lurer lidt på dit indlæg - især bemærker jeg at du
skriver talibanere (altså med et *i*), når de nu rettelig hedder talebanere
- er du spidsfindig (igen ) og slet ikke så OT som de fleste indlæg
peger på, eller ...??

En god forklaring på hvad en talebaner er, findes i den seneste udgave
af Søndagsavisen, se
http://www.sondagsavisen.dk/nyheder/index.asp?doc_guid={591B86FF-BA31-11D5-9366-
0010B555F137}&cat_id=506

Mvh
Henrik V

Fra : egclasen

Dato : 31-10-01 11:12

"Henrik Vest" <hallo_derude@hotmail.comXX> skrev i en meddelelse

> En god forklaring på hvad en talebaner er, findes i den seneste udgave
> [...]

Hvilken artikel? Jeg fik 15 sider at vælge mellem, da jeg skrev taleban i
søg feltet, og det har jeg ikke tid til at gennemgå.

Mvh.

Ester C.

Fra : Henrik Vest

Dato : 31-10-01 11:29

> Hvilken artikel? Jeg fik 15 sider at vælge mellem, da jeg skrev taleban i
> søg feltet, og det har jeg ikke tid til at gennemgå.

Hmm .. nu ved jeg ikke lige hvorfor mit link blev hakket i stykker, men artiklen
hedder "Missionær elsker talebanernes folk" og findes under artikel gruppen
"Terror i USA"

Fra : Jacob

Dato : 31-10-01 13:36

http://www.sondagsavisen.dk/nyheder/index.asp?doc_guid={591B86FF-BA31-11D5-9
366-

> Hmm .. nu ved jeg ikke lige hvorfor mit link blev hakket i stykker...

Det er fordi linket er for langt, jeg bruger http://makeashorterlink.com der
som navnet på siden kan lave et link kortere. Man kan vist også indsætte
noget foran og efter linket sådan at Outlook Express opfatter det som et
link, men det kan jeg ikke finde ud af. Spørg evt. i

--
Jacob