Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
Jeg spørger lige her fordi.......
Fra : Prebzie

Dato : 26-10-01 23:37

......... i ved mere om det end jeg gør !
Jeg skal bruge et TV-out kort til min pc så jeg kan se DivX-movies på min
flimmer og så har jeg fundet dette her NVidia GeForce2MX-400 64MB AGP
(TV-out) er det noget i kan anbefale ?

Prebzie.

Fra : Benito

Dato : 27-10-01 03:17

Har du set det hos TDC-shoppen ? For så vil jeg også spørge om der er nogen
der ved, om det er noget at bruge ca. en "tudse" på. Jeg mener det var et
AOpen.

--

§ ?

Fra : BOoH@it.dk

Dato : 27-10-01 10:46

Det er godt nok jeg bruger selv GF 2mx fra msi