3DMarks 2001 & GeForce 3
Fra : MKE

Dato : 26-10-01 21:16

Jeg har et Asus GeForce 3, og når jeg laver en benchmark i 3DMarks 2001
får jeg 7035 - er det godt nok ?

Jeg bruger nyeste driver fra NVidia - kører XP - er der noget specielt man
skal indstille mht. grafikkortet ?

MKE

Fra : mf

Dato : 26-10-01 22:07

hvolken cpu og bundkort ???

Fra : Wizeguy

Dato : 26-10-01 22:58

"MKE" <eberhardt@bigXYZfoot.com> wrote in message
> [...]
2001
> får jeg 7035 - er det godt nok ?
>
> Jeg bruger nyeste driver fra NVidia - kører XP - er der noget specielt

Det er en meget flot score. Jeg får selv ca. 6700 med en Athlon 1400 MHz,
512 MB PC133 RAM og et GeForce3.

--
Best regards/Venlig hilsen
Anders Albrechtsen

Fra : Jonny Jensen

Dato : 27-10-01 00:53

Hvilket system? Jeg scorer selv omkring 7300.

Jeg har Athlon 1333@1500, 512 DDR, GF3

Hvis jeg clocker kortet som et ti500 får jeg omkring 78-7900

Jonny.

Fra : CrapMan

Dato : 13-11-01 16:59

Får lidt over 7000 med et Radeon 8500 på en 1400 Mhz Tbird, med 256 mb ram
/Cm

Fra : Kenneth Bennedsen

Dato : 13-11-01 17:18

> "MKE" <eberhardt@bigXYZfoot.com> skrev i en meddelelse
> 2001

> man

Kører selv med et Asus v8200 og får omkring 9100 3dmarks 2001 så du kan med
overclocking sikkert få lidt mere ud af dit kort.

Kenneth