NetMeeting
Fra : Jens Vestergaard

Dato : 26-10-01 20:57

Da' igen,

Min post 'Tale på lokalnet' gav ikke megen respons - ikke et ondt ord om
det. Så prøver vi bare noget andet.

Nu har jeg forsøgt mig med NetMeeting 3.0 gennem VB, og jeg kan udmærket
oprette en forbindelse og snakke mellem to pc'er via mit lokalnetværk.

Men jeg synes ikke, at VB tilbyder alle de Methods og Events, som jeg havde
forventet - jeg kan f.eks. ikke se, hvordan jeg får fat i deltagernes navne,
om jeg kan undertrykke standard-dialogerne m.v.

Med andre ord: Er der nogen derude, som har eksperimenteret med at
programmere NetMeeting fra VB - og som har nogle standtips?

På forhåd tak

Jens Vestergaard
www.railsoft.dk