SMS modul
Fra : Helene Kvistgaard Ni~

Dato : 26-10-01 16:52

Hej med jer alle

Jeg mangler et godt ( freeware) sms module hvor det er muligt at modtage og
sende SMS'er igennem. jeg har et simens GSMmodem siddende på computeren og
vil derigennem kunne modtage og sende sms. Nogen der har et god sted hvor
jeg kan hente sådan et. Jeg har fundet men det bruger tcp/ip protokollen.

Hygge

Ole

Fra : Helene Kvistgaard Ni~

Dato : 29-10-01 20:01