/ Forside / Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Mobil-Telefoni
#NavnPoint
Klaudi 20830
refi 17101
Nordsted1 13879
o.v.n. 13756
Kortoverv.. 9673
thyfoon 6564
Ghettofam.. 6087
rotw 5524
katekismus 5124
10  g_h 4281
Nummerflytning til Telmore
Fra : SEBasTian


Dato : 26-10-01 13:32

I starten af august gik jeg ind på telmores hjemmeside og udfyldte de
nødvendige formularer for at få flyttet mit nummer fra Orange til telmore.
Samtidig blev der indbetalt 200,- kr på telmores konto. Den 9.august sender
jeg så en fuldmagt til telmore så de kan opsige mit abonnement. Siden da er
der ikke sket noget som helst, jeg har rykket dem 3. gange og de lover hver
gang at NU sker der noget, men det gør der bare ikke.

Er det virkelig normalt at det skal tage så lang tid?

Det er selvfølgelig meget fedt for telmore at DE kan få renter for mine
200,- kr, men jeg syntes bare at det er en dårlig måde at behandle folk.

Mvh

Sebastian E. Hoffmann



 
 
Spinner (26-10-2001)
Kommentar
Fra : Spinner


Dato : 26-10-01 14:37

Tror du ikke mere på at fejlen ligger ved Orange - der ikke vil slippe dig!
Telmore vil vist gøre hvad som helst for at du skal "komme igang" hos Dem!

Spinner

"SEBasTian" <sebeh@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:3bd95b66$1$26980$d40e179e@nntp02.dk.telia.net...
> I starten af august gik jeg ind på telmores hjemmeside og udfyldte de
> nødvendige formularer for at få flyttet mit nummer fra Orange til telmore.
> Samtidig blev der indbetalt 200,- kr på telmores konto. Den 9.august
sender
> jeg så en fuldmagt til telmore så de kan opsige mit abonnement. Siden da
er
> der ikke sket noget som helst, jeg har rykket dem 3. gange og de lover
hver
> gang at NU sker der noget, men det gør der bare ikke.
>
> Er det virkelig normalt at det skal tage så lang tid?
>
> Det er selvfølgelig meget fedt for telmore at DE kan få renter for mine
> 200,- kr, men jeg syntes bare at det er en dårlig måde at behandle folk.
>
> Mvh
>
> Sebastian E. Hoffmann
>
>



Hans Pedersen (26-10-2001)
Kommentar
Fra : Hans Pedersen


Dato : 26-10-01 15:27

On Fri, 26 Oct 2001 15:36:40 +0200, "Spinner" <Andyagf@worldonline.dk>
wrote:

>Tror du ikke mere på at fejlen ligger ved Orange - der ikke vil slippe dig!
>Telmore vil vist gøre hvad som helst for at du skal "komme igang" hos Dem!

For at det ikke skal være løgn, ligger problemet hos TDC. Telmore
anvender jo TDCs net, og for at man som Telmore kunde kan bruge sin
mobilos, så skal man være oprettet der. Men sagen er den, at TDC er
ved at skifte adm. system, og det har ikke gået som forventet.

Jeg er selv en af dem, der venter på at blive flyttet fra Orange til
Telmore. Lige nu er min mobilos død...


Claus Rolsted (26-10-2001)
Kommentar
Fra : Claus Rolsted


Dato : 26-10-01 16:38

"Hans Pedersen" skrev

> Jeg er selv en af dem, der venter på at blive flyttet fra Orange til
> Telmore. Lige nu er min mobilos død...

Hej Hans,
Hvis dit gamle selskab har cuttet forbindelsen, så synes jeg da, at du skal
ringe til Telmore eller det gamle selskab og forlange at få genoprettet
forbindelsen, så du ikke står uden forbindelse indtil nummeroverførslen....
Det er der jo ingen, der kan være tjent med.

Mvh

Claus Rolsted
Icq: 91028400





Claus Rolsted (26-10-2001)
Kommentar
Fra : Claus Rolsted


Dato : 26-10-01 16:43

"Claus Rolsted" skrev i en meddelelse

> Hvis dit gamle selskab har cuttet forbindelsen, så synes jeg da, at du
skal
> ringe til Telmore eller det gamle selskab og forlange at få genoprettet
> forbindelsen, så du ikke står uden forbindelse indtil
nummeroverførslen....
> Det er der jo ingen, der kan være tjent med.


Hov, jeg glemte jo lige at sige, at jeg således stadig har netforbindelse
til Sonofon......

Mvh Claus



Hans Pedersen (26-10-2001)
Kommentar
Fra : Hans Pedersen


Dato : 26-10-01 21:12

On Fri, 26 Oct 2001 17:37:38 +0200, "Claus Rolsted"
<rolsted@worldonline.dkNOSPAM> wrote:

>Hvis dit gamle selskab har cuttet forbindelsen, så synes jeg da, at du skal
>ringe til Telmore eller det gamle selskab og forlange at få genoprettet
>forbindelsen, så du ikke står uden forbindelse indtil nummeroverførslen....
>Det er der jo ingen, der kan være tjent med.

Jeg har konfronteret Telmore med det. De kan eller vil ikke gøre noget
ved det. Der var faktisk en supporter, der sarkastisk grinede af mig i
telefonen, og det irriterer mig at jeg ikke fik fat i hans navn, da
Frank Rasmussen læser med her. Han var vildt provokerende.

--
Med venlig hilsen
Hans Pedersen, Esbjerg
Web: http://h2ns.dk | ICQ: 9178476

Claus Rolsted (27-10-2001)
Kommentar
Fra : Claus Rolsted


Dato : 27-10-01 15:13

"Hans Pedersen" skrev
> Jeg har konfronteret Telmore med det. De kan eller vil ikke gøre noget
> ved det. Der var faktisk en supporter, der sarkastisk grinede af mig i
> telefonen, og det irriterer mig at jeg ikke fik fat i hans navn, da
> Frank Rasmussen læser med her. Han var vildt provokerende.

Nå, okay, det er jeg da ikke så glad for at høre. Selv har jeg kun fået god
betjening hos Telmore.
Jeg fik på et tidspunkt endda at vide, at jeg endelig skulle ringe ind og
gøre dem opmærksomme på det, hvis jeg fik cuttet forbindelsen af mit gamle
selskab. Så ville de tage kontakt til selskabet for at få åbnet forbindelsen
igen.

De to ting hænger ikke helt sammen....... :-/ Du kan evt prøve at tale med
dit gamle selskab eller ringe til support-afdelingen igen på direkte nr
43323210 ........ It's up to you....

Mvh Claus





Spinner (26-10-2001)
Kommentar
Fra : Spinner


Dato : 26-10-01 18:14

Æret være dens minde!

Spinner

> Jeg er selv en af dem, der venter på at blive flyttet fra Orange til
> Telmore. Lige nu er min mobilos død...
>



Mickey (26-10-2001)
Kommentar
Fra : Mickey


Dato : 26-10-01 20:03

"SEBasTian" <sebeh@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:3bd95b66$1$26980$d40e179e@nntp02.dk.telia.net...

> Det er selvfølgelig meget fedt for telmore at DE kan få renter for mine
> 200,- kr, men jeg syntes bare at det er en dårlig måde at behandle folk.

hvis du har betalt med dankort har de vel ikke trukket pengene endnu ?
- det må de da først når "varen" er afsendt...


--
|-|$235-|)k - Mickey - Eko sum lapis
Advarsel :
Dette indlæg er koncentreret kommunikation.
Tilsæt diplomatiske vendinger i passende mængde.


Hans Pedersen (26-10-2001)
Kommentar
Fra : Hans Pedersen


Dato : 26-10-01 21:47

On Fri, 26 Oct 2001 21:02:59 +0200, "Mickey" <news002@susie.dk> wrote:

>hvis du har betalt med dankort har de vel ikke trukket pengene endnu ?
> - det må de da først når "varen" er afsendt...

Mine 199 er trukket for længe siden, og mit virker som sagt heller
ikke.

--
Med venlig hilsen
Hans Pedersen, Esbjerg
Web: http://h2ns.dk | ICQ: 9178476

Mickey (26-10-2001)
Kommentar
Fra : Mickey


Dato : 26-10-01 23:06

"Hans Pedersen" <h2ns@nospam.dk> skrev i en meddelelse
news:lsijtts38fu476l3hjf4q306nmqs75dufl@4ax.com...

> Mine 199 er trukket for længe siden, og mit virker som sagt heller
> ikke.

hmm, jeg fik bekræftelse på bestillinge 1/10 og der er ikke trukket noget
endnu


--
|-|$235-|)k - Mickey - Eko sum lapis
Advarsel :
Dette indlæg er koncentreret kommunikation.
Tilsæt diplomatiske vendinger i passende mængde.


Lars H. Fischer (26-10-2001)
Kommentar
Fra : Lars H. Fischer


Dato : 26-10-01 22:09

"Mickey" <news002@susie.dk> wrote in message
news:9rcc1v$jtr$1@egon.worldonline.dk...
> "SEBasTian" <sebeh@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> news:3bd95b66$1$26980$d40e179e@nntp02.dk.telia.net...
>
> > Det er selvfølgelig meget fedt for telmore at DE kan få renter for
mine
> > 200,- kr, men jeg syntes bare at det er en dårlig måde at behandle
folk.
>
> hvis du har betalt med dankort har de vel ikke trukket pengene endnu ?
> - det må de da først når "varen" er afsendt...

Mit virker heller ikke endnu.... Jeg skulle være overgået den 12/10-01

Tror jeg vil forsøge, at få tilbagetrukket pengene og se hvad der sker.
De kan vel ikke andet end lukke min mobil, der allered er lukket pga.
problemerne hos TDC .-))

Hilsen
Lars H. Fischer



John K (26-10-2001)
Kommentar
Fra : John K


Dato : 26-10-01 22:24

> > Det er selvfølgelig meget fedt for telmore at DE kan få renter for mine
> > 200,- kr, men jeg syntes bare at det er en dårlig måde at behandle folk.
>
> hvis du har betalt med dankort har de vel ikke trukket pengene endnu ?
> - det må de da først når "varen" er afsendt...


Problemet er at de trækker beløbet når man opretter sig online - ikke når
ens kort bliver aktiveret.

Telmore havde mine 1199 kr. stående i flere måneder, inden jeg egentlig fik
noget for pengene.

Det var først da jeg begyndte "at kæfte op" her i gruppen at de vågnede op.

Jeg har dog fået en kompensation fra Telmore, og der har ikke været
problemer siden.


Mvh

John K




Devast8or (26-10-2001)
Kommentar
Fra : Devast8or


Dato : 26-10-01 23:43

De trak da først penge fra mig den 17/10 selvom det var bestilt længe før.
Telefonen virkede fra i går aftes klokken 00:00.

Devast8or

--
Spamfilter activated

John K <sydfynsfm@nospam.hotmail.com> wrote in message
news:3bd9d474$0$11598$ba624c82@nntp01.dk.telia.net...
>
>
> Problemet er at de trækker beløbet når man opretter sig online - ikke når
> ens kort bliver aktiveret.
>




Clauzen (27-10-2001)
Kommentar
Fra : Clauzen


Dato : 27-10-01 08:10

Hej,

Telmore lavede det om midt i august, så man ikke længere blev trukket ved
oprettelsen, men når overførslen er gået igennem.

Fede mobiler de har fået på sitet, har allerede bestilt.


"Devast8or" <devast8or@NOSPAMsystembl.dk> skrev i en meddelelse
news:pGlC7.1037$tI2.150714@news000.worldonline.dk...
> De trak da først penge fra mig den 17/10 selvom det var bestilt længe før.
> Telefonen virkede fra i går aftes klokken 00:00.
>
> Devast8or
>
> --
> Spamfilter activated
>
> John K <sydfynsfm@nospam.hotmail.com> wrote in message
> news:3bd9d474$0$11598$ba624c82@nntp01.dk.telia.net...
> >
> >
> > Problemet er at de trækker beløbet når man opretter sig online - ikke
når
> > ens kort bliver aktiveret.
> >
>
>
>



John K (27-10-2001)
Kommentar
Fra : John K


Dato : 27-10-01 16:11

> Telmore lavede det om midt i august, så man ikke længere blev trukket ved
> oprettelsen, men når overførslen er gået igennem.


Til det kan jeg kun sige: fornuftigt valg af Telmore.


Mvh

John K




Mickey (27-10-2001)
Kommentar
Fra : Mickey


Dato : 27-10-01 16:23

"John K" <sydfynsfm@nospam.hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:3bdaceaf$0$11598$ba624c82@nntp01.dk.telia.net...
> > Telmore lavede det om midt i august, så man ikke længere blev trukket
ved
> > oprettelsen, men når overførslen er gået igennem.
>
> Til det kan jeg kun sige: fornuftigt valg af Telmore.

er det ikke loven der siger det sådan ?


--
|-|$235-|)k - Mickey - Eko sum lapis
Advarsel :
Dette indlæg er koncentreret kommunikation.
Tilsæt diplomatiske vendinger i passende mængde.


John K (27-10-2001)
Kommentar
Fra : John K


Dato : 27-10-01 19:39

> er det ikke loven der siger det sådan ?

Jeg skal ikke kunne sige det - da jeg oprettede i sin tid hos Telmore, trak
de beløbet med det samme fra min konto.

Måske er der nogen i dk.videnskab.jura der kan hjælpe os videre....


Mvh

John K




Mickey (27-10-2001)
Kommentar
Fra : Mickey


Dato : 27-10-01 22:02

"John K" <sydfynsfm@nospam.hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:3bdaff56$0$26982

> Måske er der nogen i dk.videnskab.jura der kan hjælpe os videre....

så vi x-futter lige og gengiver spørgsmålet:

må et net-handelssted trække penge på ens dankort før varen er afsendt ?
- og hvordan er reglerne for teleydelse købt på samme måde ? (konkret: må
Telmore trække penge for at oprettet abonnement før simkortet er afsendt)


--
|-|$235-|)k - Mickey - Eko sum lapis
Advarsel :
Dette indlæg er koncentreret kommunikation.
Tilsæt diplomatiske vendinger i passende mængde.


Flemming Joensson (28-10-2001)
Kommentar
Fra : Flemming Joensson


Dato : 28-10-01 18:11

>
> "Clauzen" <cbn@mail1.stofanet.dk> wrote in message
news:3bda5ff1$0$11605$ba624c82@nntp01.dk.telia.net...
>
> Fede mobiler de har fået på sitet, har allerede bestilt.

Hvad for mobiler, jeg synes da ikke jeg kan se nogen?

Flemming


John K (28-10-2001)
Kommentar
Fra : John K


Dato : 28-10-01 19:13

> Hvad for mobiler, jeg synes da ikke jeg kan se nogen?


I deres shop - Nokia 3310, 6210 og 8310


Mvh

John K




Spinner (29-10-2001)
Kommentar
Fra : Spinner


Dato : 29-10-01 00:40

Ja især - fede priser!

Spinner

Man gir´ da vel ikke sådanne priser....! Elgiganten sælger feks. 3330 til
499,- med Orange abonnement!

> > Fede mobiler de har fået på sitet, har allerede bestilt.
>
> Hvad for mobiler, jeg synes da ikke jeg kan se nogen?
>
> Flemming
>



Mickey (29-10-2001)
Kommentar
Fra : Mickey


Dato : 29-10-01 00:50

"Spinner" <Andyagf@worldonline.dk> skrev i en meddelelse
news:dI0D7.24$RE3.5397@news000.worldonline.dk...

> Man gir´ da vel ikke sådanne priser....! Elgiganten sælger feks. 3330 til
> 499,- med Orange abonnement!

hvor længe tror du de bliver ved med det ?


--
|-|$235-|)k - Mickey - Eko sum lapis
Advarsel :
Dette indlæg er koncentreret kommunikation.
Tilsæt diplomatiske vendinger i passende mængde.


Spinner (29-10-2001)
Kommentar
Fra : Spinner


Dato : 29-10-01 10:49

Du kan sikkert nok nå at ringe - måske kan de holde en til dig

Eller hvad mener du med det? Hvis de ikke har "råd", var de vel ikke begyndt
på dette - og de er vist den største kæde inde for dette område i Norden!

Spinner

"Mickey" <news002@susie.dk> skrev i en meddelelse
news:9ri5js$ihv$1@egon.worldonline.dk...
> "Spinner" <Andyagf@worldonline.dk> skrev i en meddelelse
> news:dI0D7.24$RE3.5397@news000.worldonline.dk...
>
> > Man gir´ da vel ikke sådanne priser....! Elgiganten sælger feks. 3330
til
> > 499,- med Orange abonnement!
>
> hvor længe tror du de bliver ved med det ?
>
>
> --
> |-|$235-|)k - Mickey - Eko sum lapis
> Advarsel :
> Dette indlæg er koncentreret kommunikation.
> Tilsæt diplomatiske vendinger i passende mængde.
>



Mickey (29-10-2001)
Kommentar
Fra : Mickey


Dato : 29-10-01 11:31

"Spinner" <Andyagf@worldonline.dk> skrev i en meddelelse
news:nC9D7.5$Ip2.666@news010.worldonline.dk...
> Du kan sikkert nok nå at ringe - måske kan de holde en til dig
>
> Eller hvad mener du med det? Hvis de ikke har "råd", var de vel ikke
begyndt
> på dette - og de er vist den største kæde inde for dette område i Norden!

jeg mener, TDC og Orange har lige lukket for tilskud i sidste uge, Sonofon
gør det når deres kampagner er færdige


--
|-|$235-|)k - Mickey - Eko sum lapis
Advarsel :
Dette indlæg er koncentreret kommunikation.
Tilsæt diplomatiske vendinger i passende mængde.


Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177516
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408627
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste