For lidT?
Fra : Gimmer

Dato : 26-10-01 09:59

HEj jeg har lige lavet en 3dmark2002 test!

jeg fik 5569, men jeg har et kg7 motherboard med en 1800mhz xp processer og
et Gforce 3 kort!

burde jeg ikke have mere?

vh Gimmer

Fra : Fear

Dato : 26-10-01 10:06

3dmark2002?
den er da ikke udkommet er den :P

Fra : Martin

Dato : 26-10-01 10:31

Jeg tror der er en der har misforstået noget angående AMD's nye XP
hastighedsbetegnelse?

- Martin

Fra : J.Hansen

Dato : 26-10-01 10:44

men jeg har et kg7 motherboard med en 1800mhz xp processer

> burde jeg ikke have mere?

Jeg er Bange for at din processor "kun" er på 1553mhz og ikke 1800

mvh J.Hansen

Fra : Nikolaj Bardram

Dato : 26-10-01 20:37

Hvor finder jeg det der Benchmark ? test program ......

Mvh. Nikolaj

Fra : Lars Krag

Dato : 26-10-01 11:40

" Nikolaj Bardram" <Bardram@tk.k-net.dk> wrote in message news:9rbdrg$pp8$1@eising.k-net.dk...
> Hvor finder jeg det der Benchmark ? test program ......

Her: http://gamershq.madonion.com/download/?3dmark2001.shtml

Hvis du vil gøre dig selv en tjeneste, så stil lige dit ur til den rigtige
tidszone (du bruger i øjeblikket "Mountain time" GMT -7 timer) og
dermed kommer dine indlæg til at blive rykket 9 timer foran alle
andres. Jeg tror ikke (håber ikke) det er bevidst, men hvis du ikke
får det rettet kan du regne med 2 ting:

1) Det bliver svært fremover at få nogen hjælp "herinde" fra

2) "Tids-politi'et" kommer "efter" dig

Lars

Fra : Nikolaj Bardram

Dato : 26-10-01 21:16

hvor gør jeg det henne , mine tidszoner står til danmark copenhagen. Er det
inde i outlook exp ?

Fra : Nikolaj Bardram

Dato : 26-10-01 21:18

Her hos mig viser den altså den rigtige tid :)

Fra : Kim Hansen

Dato : 26-10-01 12:34

Hos mig er det her postet 26-10-01 22:17

M.v.h.
Kim Hansen
GSX 1100 EF
Fyn

Fra : Nikolaj Bardram

Dato : 26-10-01 22:00

hos mig står er der din post er kl 04:34 idag

Fra : Nuller

Dato : 26-10-01 13:21

> hos mig står er der din post er kl 04:34 idag

Hej Nikolaj
Fra din header....

From: " Nikolaj Bardram" <Bardram@tk.k-net.dk>
Newsgroups: dk.edb.hardware.grafikkort
Subject: Re: For lidT?
Date: Fri, 26 Oct 2001 13:59:43 -0700 <---- Din tidszone - burde være
+0200

Fra : Lars Krag

Dato : 26-10-01 11:30

> [...]
> HEj jeg har lige lavet en 3dmark2002 test!
>
> jeg fik 5569, men jeg har et kg7 motherboard med en 1800mhz

1) Du har ikke kørt 3dmark2002, nok nærmere 3dmark2001
eller 3dmark2000 ver.1.1

2) Din cpu kører ikke 1800 Mhz, men derimod 1533 Mhz,
medmindre du har overclocket den til 1800 Mhz.

3) I 3dmark2000 "burde" du få 10000+ points og i 3dmark2001
"burde" du få ca. 7000+ points.

4) Hvis du lige har installeret driverne til grafikkortet, så vær
opmærksom på om "antialiasing" er slået fra. Det lyder som om
du kører med 2x enabled.

5) Check at du har AMD's agp miniport driver (er det ikke det den
hedder?) installeret.

Lars

Fra : Gimmer

Dato : 26-10-01 12:40

> [...]

> du kører med 2x enabled.
>
> 5) Check at du har AMD's agp miniport driver (er det ikke det den

ang. 2002/2001 det var en trykfejl! og antialiasing" den er slået fra! jeg
har den nyeste drivers fra amd (miniport)
men den siger noget med via master bus drivers ? den kan ikke finde
drivernes til den kan det være det?

VH gimmer!

Ps. jeg er godt klar over jeg "kun" køre 1533 men det svare jo nogenlunde
til 1800!

ang

Fra : Lars Krag

Dato : 26-10-01 12:49

"Gimmer" <Gimmer@cool.dk> wrote in message news:9rbi37$2aip$1@news.cybercity.dk...
[SNIP]
> [...]
> har den nyeste drivers fra amd (miniport)
> men den siger noget med via master bus drivers ? den kan ikke finde

Ja det kan det sagtens, men så skal du nok have fat i en "AMD ekspert".
Jeg er ikke umiddelbart klar over om du skal bruge Via's 4in1 på dit 760
chipset, men der er jo en Via Southbridge på. Fulgte de drivere ikke med
mortherboardet? Abit plejer da at ligge alle nødvendige drivere med på en
cd, og KG7 er da et ret nyt board?

> Ps. jeg er godt klar over jeg "kun" køre 1533 men det svare jo nogenlunde
> til 1800!

Ok Men hvis din XP nu kørte 1800 Mhz var den jo nok endnu hurtigere.

Lars

Fra : Gimmer

Dato : 26-10-01 13:30

DET LYDER GODT... men HVORDAN?