Kom lige til at tænke på en ting...
Fra : kTTs

Dato : 26-10-01 10:00

Må man egentlig gå med sin styrthjelm med sort visir på gaden...? Tænker her
på danmarks maskeforbud...

Mvh
kTTs

Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 26-10-01 10:23

NIX!

--
Thomas Buus
t-buus@worldonline.dk

Fra : Bobby

Dato : 28-10-01 22:23

Jamen må muslimske kvinder så godt gå helt tildækket??

Fra : kTTs

Dato : 29-10-01 02:19

"Bobby" <graack2@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> Jamen må muslimske kvinder så godt gå helt tildækket??

JA FOR SATAN DA for ellers er man jo dybt racistisk og troskrænkende og alt
muligt andet... lorteland...

kTTs

Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 29-10-01 07:51

"Bobby" <graack2@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> Jamen må muslimske kvinder så godt gå helt tildækket??

I princippet nej, men da det er deres tro at gå sådan tildækket, tror jeg
ikke man siger noget til det.

Thomas

Fra : Simon D. Hansen

Dato : 29-10-01 16:21

Thomas Buus Andersen wrote:

> I princippet nej, men da det er deres tro at gå sådan tildækket, tror jeg
> ikke man siger noget til det.

Det er min tro at bære pumpgun og full face hjelm!?

--
Med Venlig Hilsen - Kind Regards
Simon D. Hansen aka Sputte

Fra : RpR

Dato : 29-10-01 18:23

> Det er min tro at bære pumpgun og full face hjelm!?

Hmm, vi må ha' startet en ny religion. =)

--

- RpR
http://www.mopedgallery.com

Fra : Mads Jensen

Dato : 29-10-01 23:22

"Simon D. Hansen" <Sputte@Mail.dk> skrev i en meddelelse

> Det er min tro at bære pumpgun og full face hjelm!?

> [...]

LOL =)

Mads

Fra : skc

Dato : 29-10-01 18:38

Ja det er fandeme typisk med de skide perkere de skulle sateme smides
UD!!!!!!!!
Ellers kan man vel bare sige jamen i min religgion skal jeg gå med styrthjelm
eller hva?

--
Posted from ip271.albnxx1.adsl.tele.dk [62.243.78.17]

Fra : [1mA]falken

Dato : 29-10-01 23:50

NIX DU....!
Alle skulle kunne lave en ID på dig, & bliver du spottet af gaffeljens, med
den hjlem på, kan han smide dig i håndjern PÅ STEDET !!!!!!!!!
Men hvem har sidst set en tildækket muslimsk kvinde, blive kørt ned i e´
brosten ? ? ? ?
På tide at bruge sin stemmeret på et andet parti end alle dem dem der
skifter mening hele tiden !!!!!!
På tide at lave en ny religion i Danmark - Religionen for Egoister der kun
tror på sig selv, og fordømmer alle der tror på andre religioner,der køre
jante-lov på deres troende!!!!!! *ROFL*

Tror det dækker dem alle !!!!!!!!

(nej hvor det bare køre iaften !!!!!)

--