Sikkerhedskode i 3310
Fra : Brian Pedersen

Dato : 26-10-01 08:18

Hej

Kan man komme uden om en sikkerhedskode uden brug af flasher osv.

Har netop fået simkoden fra Telia, men den er tilsyneladende også sikret med
sikkerhedskode ved simkort skift. Og koden er ikke 12345 som der står i
manualen...

Hilsen
Brian

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 26-10-01 09:10

Brian Pedersen" skrev:
> Kan man komme uden om en sikkerhedskode uden brug af flasher osv.

Et flasher-kabel kan ikke aflæse den, men du kan aflæse den med et
almindeligt datakabel.....

--

Jan Vestergaard
Email: jan@jve.dk Web: www.jve.dk

Fra : Brian Pedersen

Dato : 26-10-01 09:08

OK. Hvilken software skal man så ha´ fingre i?

Brian

Fra : Suhr

Dato : 26-10-01 11:35

Et alm problem når man unlocker en 3310 fra telia så skifter
sikkerhedskoden. Du kan bruge nokiatools og et datakable til at se koden
med. Du kan hente den her.

http://www.nbrc.co.uk/

Mvh

Carsten Suhr

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 26-10-01 12:14

Suhr skrev:

>Et alm problem når man unlocker en 3310 fra telia så skifter
>sikkerhedskoden.

Hur?! Jeg tror ikke den skifter når man unlocker, jeg tror hele tiden
den har været andet end standard (12345).

>Du kan bruge nokiatools og et datakable til at se koden
>med.

Yup.

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Fjern SIM-låsen fra din mobiltelefon: http://www.simlock.dk/
Nokia, Ericsson, Siemens, Panasonic, Trium Mars.

Fra : Brian Pedersen

Dato : 26-10-01 13:22

Jeg er nu lidt inde på, at sikkerhedskoden måske nok er blevet ændret
"automatisk". Jeg er 99,99% sikker på, at 12345 aldrig er blevet ændret.

Alligevel var dette ikke den rigtige kode....

Brian

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 26-10-01 14:31

Brian Pedersen skrev:

>Jeg er nu lidt inde på, at sikkerhedskoden måske nok er blevet ændret
>"automatisk".

Ikke i forbindelse med unlocking, nej!

>Jeg er 99,99% sikker på, at 12345 aldrig er blevet ændret.

Den har været andet end 12345 da du fik den leveret!
12345 er blot standarden, men Telia kan jo have valgt en anden -
hvilket er tilfældet.

venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : Carsten Petersen

Dato : 03-11-01 01:57

du kan osse bruge Logomanager til at se koden med.
"