Ali hvornår?
Fra : C.H.Engelbrecht

Dato : 26-10-01 00:17

Nogen der ved hvornår filmen Ali med Will Smith får premiere i
Danmark? -chris

Fra : Per

Dato : 26-10-01 15:48

"C.H.Engelbrecht" <chrisengeldk@dkik.dk> skrev i en meddelelse
> Nogen der ved hvornår filmen Ali med Will Smith får premiere i
> Danmark? -chris

Er der ikke noget med at det er en af de film der er "put on hold" pga
WTC katastrofen fordi at amerikanerne ikke kan tåle at se film fortiden med
store ekplotioner i ?

Venligst
Per

Fra : Jens Thomsen

Dato : 26-10-01 16:00

"Per" <giflekop@REMOVEyahoo.dk> skrev i en meddelelse

> Er der ikke noget med at det er en af de film der er "put on hold" pga
> WTC katastrofen fordi at amerikanerne ikke kan tåle at se film fortiden
med
> store ekplotioner i ?

Det tror jeg ikke. Det er en boksefilm, så hvor mange eksplosioner kan der
være med? Ifølge Sonys egen HP er Ali stadigt planlagt til "this christmas".
Såvidt jeg kan se, har den endnu ikke fået en premieredato i DK.

MVH
Jens

Fra : Spiffler

Dato : 03-11-01 16:12

Release dates for Ali
Country Date
USA 25 December 2001
UK 11 January 2002
France 27 February 2002
Argentina 28 February 2002
Netherlands 7 March 2002
Belgium 6 April 2002

Fra : C.H.Engelbrecht

Dato : 04-11-01 17:27

Tak for den. Jeg ved ikke om vi så skal vente den engang på forsommmeren i
DK? -chris

Spiffler <sandvei@yahoo.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3be40932$0$25414$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...