Hayabusa
Fra : uffe.j

Dato : 25-10-01 21:21

[Ingen titel]Jeg har aldrig set en Hayabusa og jeg kan ikke finde nogen
billeder.
Er der nogen der kender en hjemmeside, hvor der er nogen billeder?

uffe.j@private.dk

Fra : Mads Stetter

Dato : 25-10-01 21:19

www.suzuki.com

Fra : Buck

Dato : 26-10-01 07:55
Fra : Robert Eriksen

Dato : 26-10-01 09:04

"uffe.j" wrote:

> [Ingen titel]Jeg har aldrig set en Hayabusa og jeg kan ikke finde nogen
> billeder.
> Er der nogen der kender en hjemmeside, hvor der er nogen billeder?

http://www.hayabusa.org/start.html
Din lokale Suzuki-forhandler har nok også en stående i 3D

/Robert

Fra : Søren Johansen

Dato : 26-10-01 13:24

"uffe.j" skrev:
> [Ingen titel]Jeg har aldrig set en Hayabusa og jeg kan ikke finde nogen
> billeder.
> Er der nogen der kender en hjemmeside, hvor der er nogen billeder?

Ta' et kig på: http://www.ducati.dk/jubigave.html

Mvh,
Søren
888

Fra : bwl

Dato : 26-10-01 14:50

*GRILL* total griner. var det min hund var den blevet kastererert. *gg*

Brian W. Honda uden buksevand

Fra : Søren L Hansen

Dato : 27-10-01 12:07

"bwl" <dustyman41@hotmail.com> skrev i en meddelelse > *GRILL* total griner.
var det min hund var den blevet kastererert. *gg*
Ha, den er god, særligt de der uniformerede tyskere.

S.

Fra : habayaba

Dato : 28-10-01 01:35

Check denne side, der er alt om Hayabusa

http://www.8op.com/hayabusa/MartinsHayabusaHome.htm

MVH
Kenneth (Tidligere Hayabusa ejer, snøft.)