Why PC's Are Better for Power Users
Fra : Jesper

Dato : 25-10-01 20:31

<http://lowendmac.com/myturn/01/1025.html>

.... jeg er bare fundamentalt uenig, men det er nok bare mig der er noget
galt med ;)

--
mvh Jesper

Fra : Jon Bendtsen

Dato : 25-10-01 20:59

In article <1f1uro5.11i3bja1uso2zdN%jmfink@mac.com>, Jesper wrote:
><http://lowendmac.com/myturn/01/1025.html>
>
> ... jeg er bare fundamentalt uenig, men det er nok bare mig der er noget
> galt med ;)

uden at have læst den. Windows sutter for power users.
Fx. du er arbejder med 23093209347349EE34099 programmer
eller ca. deromring. Hvis der sker en fejl, eller bare
lige noget du skal vide, på et program der er skubbet i
baggrunden, så kommer der en skide [ OK ] box i forgrunden
og afbryder det man arbejder med. Det sker alt for tit at
det jeg er igang med afbrydes når jeg de sjældne gange
bruger windows.

Om mac gør det samme ved jeg ikke lige helt, men det er
IRRITERENDE.

ion++

--

Netiketten anbefaler at svar skrives nedenunder den text der svares på.
http://usenet.dk/netikette/quote.html

Fra : Martin Bredthauer

Dato : 25-10-01 22:36

Jesper <jmfink@mac.com> wrote:

> ... jeg er bare fundamentalt uenig, men det er nok bare mig der er noget
> galt med ;)

Problemet er i første omgang has definition af begrebet "Power User".
Hos ham virker det som om det er en der tweaker og ombygger sin PC i en
uendelighed. I min verden er det en der får noget arbejde fra hånden.
Til det er en Mac'en fortsat nr. 1.

/Martin

Fra : Jesper

Dato : 25-10-01 23:02

Martin Bredthauer <mb@talent.dk> wrote:

> [...]
> Hos ham virker det som om det er en der tweaker og ombygger sin PC i en
> uendelighed. I min verden er det en der får noget arbejde fra hånden.

Netop!

--
mvh Jesper

Fra : Thomas Bjorn Anderse~

Dato : 25-10-01 23:11

mb@talent.dk (Martin Bredthauer) writes:

> Problemet er i første omgang has definition af begrebet "Power User".
> Hos ham virker det som om det er en der tweaker og ombygger sin PC i en
> uendelighed. I min verden er det en der får noget arbejde fra hånden.

En person der overclocker sit udstyr, dvs. kører det uden for
fabrikantens specifikationer er ikke en superbruger. Hardwarehacker,
nørd eller kald det hvad du vil, men sådant noget pjat gør man ikke på
produktionsmaskiner.