Anbefaling
Fra : Mikael Eriksen

Dato : 25-10-01 20:22

Nu er smag og behag jo heldigvis så forskellig, men derfor kan jeg da godt
anbefalede gruppens læsere at lytte nærmere til bandet Jupiter Day, der i
denne uge er ugens uundgåelige på P3. Jeg så dem live på Rust for snart 3 år
siden, og det er på høje tid, at der endelig kommer en skive med dette
fremragende band.

/mikael

Fra : Eddi Delfin

Dato : 25-10-01 20:53

Umiddelbart synes jeg så at de fungere bedre live end på plade.... men det
er måske bare mig....
men du har ret i, at det er lækkert at se et band der faktisk har gjort sig
nogle tanker om stil og udtryk og ikke bare
er noget producer/pladeselskabs skabt pis!!!