Ked
Fra : THC-Rytteren

Dato : 25-10-01 18:01

Hej!

Jeg er blevet stemplet homoseksuel
på grund af en linje i en sang, jeg har skrevet.
Jeg bor i et meget lille samfund,hvor alle kender alle,
og jeg er nu byens bøsse.

Alle går og taler til mig som om jeg er en anden end før,
på en meget feminin måde,
og når jeg er der,
går de og siger linjen til hinanden på denne feminine måde,
som om jeg ikke er der,som om jeg ikke har følelser.

Er der nogen,der har været i samme situation,
og kender en måde at gribe det an på?

Jeg har tænkt på at sætte et banner på min bil,hvor der står:
"Jeg er ikke bøsse" og så køre gennem byen en 20-30 gange,
men det er bare et udtryk for hvor svært det er at prøve at snakke
med folk om det,
fordi de ofte vælger at tro det de vil.

Selvom man afkræfter rygterne vil de stadig være der.
Det er også et udtryk for,at hvis man er det nogen kalder for særling,
og bor i et lille samfund,
er man det for evigt,eller til den dag man rejser.
Alt dette gør mig meget ked,men det var dejligt at skrive det ned.
Det gjorde mig lidt lettere.

Mvh Anonym

Fra : chokmah

Dato : 25-10-01 19:36

"THC-Rytteren" skrev d. 25-10-01 18:01 dette indlæg :

> Jeg er blevet stemplet homoseksuel

fy for satan :(

> på grund af en linje i en sang, jeg har skrevet.
> Jeg bor i et meget lille samfund,hvor alle kender alle,
> og jeg er nu byens bøsse.

ja jeg ved ikke ... men jeg vil mene man kan gå rettens vej ... for
bagvaskelse !
men ellers ¨må du jo flå et fruen timmer med ned i byen et sted hvor de
fleste kommer - knep hende der også skulle den sag well være ude af
verden ?

> Alle går og taler til mig som om jeg er en anden end før,
> på en meget feminin måde,

svar at de lyder sær(e) og sig at du har hørt om en ondisndet virus der
lammer en del af hjernen... men at den også kan sætte sig på stemme
førslen men sig det går over i løbet af nogen uger ....

> og når jeg er der,
> går de og siger linjen til hinanden på denne feminine måde,
> som om jeg ikke er der,som om jeg ikke har følelser.

du må sgu flytte til byen Århus Odense eller Kbh

> Er der nogen,der har været i samme situation,

nej !

> og kender en måde at gribe det an på?

ja hvis det er derude hvor kregerne vender med hald bald & træsko.... så
må du jo enten have sex med en kvinde og lade alle se det.... på den
anden side så folk der siger den slags ... hvad er de værd det siger da
mere om dem ind om dig ?
hvad skal du med sådan nogen røvhulder selv i den midnste by er der nu i
reglen et eler 2 redelieg mennesker... som man kan blive vener med ...

> Jeg har tænkt på at sætte et banner på min bil,hvor der står:
> "Jeg er ikke bøsse" og så køre gennem byen en 20-30 gange,

GØR DET !!!!!!!!!!!!!!

> men det er bare et udtryk for hvor svært det er at prøve at snakke
> med folk om det,
> fordi de ofte vælger at tro det de vil.

sådan er verden den er ond ....det er ikke spørgsmål om rigtigt og
forkert men om hvad der er fedest at høre på

> Selvom man afkræfter rygterne vil de stadig være der.
> Det er også et udtryk for,at hvis man er det nogen kalder for særling,
> og bor i et lille samfund,
> er man det for evigt,eller til den dag man rejser.

helt sikkert ... men på den anden side hvis det er langt nok ude på
landet så gør de sgu sikkert også med derres dyr så måske er de bare
misundelige ?

> Alt dette gør mig meget ked,men det var dejligt at skrive det ned.
> Det gjorde mig lidt lettere.

tror fan ....ellers vis dig som en mand tæsk et par stykker få sex med
en kvinde...så alle ved det ... hvad skrev du dog i den sang ???

MvH
Chokmah

http://www.kandu.dk/

Fra : Henning

Dato : 26-10-01 05:54

"THC-Rytteren" <borger.louis@mail.tele.dk> wrote in message
> Hej!

Hej !

THC er det ikke den kemiske betegnelse for
cannerbis?

Så er du jo ikke bare bøsse, men også stofmisbruger!

Jeps det er fandeme nemt at blive hængt ud uden
grund!
Hvad skev du dog i den sang?

> [...]
> er man det for evigt,eller til den dag man rejser.
> Alt dette gør mig meget ked,men det var dejligt at skrive det ned.

Ja det er så infamt, at beskylde nogen for noget de ikke
er, eller har gjort, det vil jo efterfølgende altid hede sig:
"der går aldrig røg af en brand, uden der har været ild
i den"

For mig at se, kan du enten ignorere dem totalt, evt
grine lidt af deres "morsomheder" eller kokketerer
med det og flirte vildt og overdrevent med de fyre
der fyre deres piss af, fortælle de har så dejlige femenine
stemmer og bevægelser, at de vil gøre sig i det nærmeste
sauna som "kvinder" og du nok skal give deres adresser
videre ved næste sauna-træf,

> Mvh Anonym

Jeg håber oprigtigt det løser sig selv hen af vejen!

MVH
Henning

Fra : Anita

Dato : 26-10-01 11:15

"THC-Rytteren" <borger.louis@mail.tele.dk> skrev
> Hej!
>
> Jeg er blevet stemplet homoseksuel
> på grund af en linje i en sang, jeg har skrevet.
> Jeg bor i et meget lille samfund,hvor alle kender alle,
> og jeg er nu byens bøsse.

Synes nu ikke der er noget galt med at være bøsse, men kan godt se problemet
i, at de piger du evt. gerne vil score løber skrigende bort *G*

> [...]
> går de og siger linjen til hinanden på denne feminine måde,
> som om jeg ikke er der,som om jeg ikke har følelser.

Lyder både latterligt og barnligt.

> [...]
> og bor i et lille samfund,
> er man det for evigt,eller til den dag man rejser.

Det er jo nu du finder ud af, hvem der er dine RIGTIGE venner, for rigtige
venner spreder ikke rygter eller opfører sig så latterligt som du beskriver.
Rigtige venner spørger dig om det er sandt at du er bøsse, og når du
afkræfter det, tror de på dit ord.

> Alt dette gør mig meget ked,men det var dejligt at skrive det ned.
> Det gjorde mig lidt lettere.

Herligt... håber virkelig at du har styrke til ikke at lade de fjolser
påvirke dig.

> Mvh Anonym

Venligst Anita

Fra : chokmah

Dato : 26-10-01 14:29

"Anita" skrev d. 26-10-01 11:15 dette indlæg :
> "THC-Rytteren" <borger.louis@mail.tele.dk> skrev

> Synes nu ikke der er noget galt med at være bøsse, men kan godt se
problemet
> i, at de piger du evt. gerne vil score løber skrigende bort *G*

ja men tror fan ALLE ved man dør efter nogen uger af AIDS - hvis man
bare har sidet i den samme stol som en Bøsse !!!

MvH
Bo :)

http://www.kandu.dk/

Fra : Anita

Dato : 26-10-01 15:28

"chokmah" <chokmah.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse

> problemet
>
> ja men tror fan ALLE ved man dør efter nogen uger af AIDS - hvis man
> bare har sidet i den samme stol som en Bøsse !!!

Fyffor pyffer, er det RIGTIGT???
Så må jeg da hellere til at passe på!!

Min kærestes frisør er endda bøsse....håber ikke det smitter *LOL*

( </ironi> )

Hygge og go' weekend fra Anita

Fra : Chokmah @lias R@bi@s~

Dato : 26-10-01 15:39

On Fri, 26 Oct 2001 16:27:52 +0200, "Anita" <anita@mail1.stofanet.dk>
wrote:

>Fyffor pyffer, er det RIGTIGT???
>Så må jeg da hellere til at passe på!!
>
>Min kærestes frisør er endda bøsse....håber ikke det smitter *LOL*

uHHA få straks taget en HIV test - brug Gummi i 6 mdr og få så taget
en ny test få talt ud med dine pårørenede få skrevet dit testamente
osv.
du er kan stå med det ene ben i graven...
bruger din kærstes frisør gummi handsker når han klipper hård ?
de skære sig jo ustandseligt i fingerene også drypper blodet ned og
bang så ligger han der :(

ejjj nu er jeg vist ved ta være for grov :) ?
MvH
Bo

Fra : Anita

Dato : 27-10-01 17:26

"Chokmah @lias R@bi@s the dog*" <chokmah@c.dk> skrev i en meddelelse

> [...]

Det var nu mest dét med at være bøsse jeg frygtede skulle smitte min kæreste
*G*

> uHHA få straks taget en HIV test - brug Gummi i 6 mdr og få så taget
> en ny test få talt ud med dine pårørenede få skrevet dit testamente
> osv.

Narh, det er vist for sent nu

> [...]
> bang så ligger han der :(

> ejjj nu er jeg vist ved ta være for grov :) ?

En smule ja *SG* "Men vi har jo kun det sjov...."

> MvH
> Bo

Hygge fra Anita

Fra : Chokmah @lias R@bi@s~

Dato : 28-10-01 02:44

On Sat, 27 Oct 2001 18:26:26 +0200, "Anita" <anita@mail1.stofanet.dk>
wrote:

>Det var nu mest dét med at være bøsse jeg frygtede skulle smitte min kæreste
>*G*

ja fanden ta dte så kunne han slå jer begge ihejel :(

>Narh, det er vist for sent nu

Gør det afligevel tænk sig hvis du blev gravid ...
nej nu bliver jeg sgu ved :)

>En smule ja *SG* "Men vi har jo kun det sjov...."

ja ja

MvH
Bo

Fra : Larz Krimi

Dato : 26-10-01 15:43

Anita <anita@mail1.stofanet.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3bd9367a$0$11603$ba624c82@nntp01.dk.telia.net...
> "THC-Rytteren" <borger.louis@mail.tele.dk> skrev

> Synes nu ikke der er noget galt med at være bøsse, men kan godt se
problemet
> i, at de piger du evt. gerne vil score løber skrigende bort *G*

Jeg syntes forskellighed er smukt,
og jeg er ikke ramt på min "mandighed".
Jeg er bare ked af at være dømt på forhånd,
samtidig med at ingen spørger mig om det er sandt.

> Det er jo nu du finder ud af, hvem der er dine RIGTIGE venner, for rigtige
> venner spreder ikke rygter eller opfører sig så latterligt som du
beskriver.

Rigtigt.
Det er sådan i en lille landsby,at en masse mennesker ved hvem jeg er.
mennesker som ikke er mine egentlige venner,
og det er blandt dem at det usagte er lov.

> Rigtige venner spørger dig om det er sandt at du er bøsse, og når du
> afkræfter det, tror de på dit ord.

Sådan er rigtige venner,og mine venner er total cool omkring det.
De kender mig.

> Herligt... håber virkelig at du har styrke til ikke at lade de fjolser
> påvirke dig.

Jeg har ihvertfald fået en masse styrke ved at læse jeres svar.
Både Chokmah ,Henning og dig, Anita har været søde.
Tak for det.

Fra : Chokmah x@dogSun

Dato : 26-10-01 23:20

"Larz Krimi" <borger.louis@mail.tele.dk> wrote in

> Sådan er rigtige venner,og mine venner er total cool omkring det.
> De kender mig.

jamen ku de så ikke hjælpe med at mane de onsindede rygter i jorden ?
hvornrå har du sidst haft sex ( hvis ) med en kvinde ?
og i så fald ku hun ikke ligge et godt ord ind for dig ?

MvH
Bo

Fra : Christian Muus

Dato : 26-10-01 17:46

"Anita" <anita@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> Synes nu ikke der er noget galt med at være bøsse, men kan godt se
problemet
> i, at de piger du evt. gerne vil score løber skrigende bort *G*

Plejer piger ikke at være tiltrukket af bøsser

--
Christian Muus

Fra : Tomas O.

Dato : 27-10-01 11:10

Christian Muus skrev:

> "Anita" <anita@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> Plejer piger ikke at være tiltrukket af bøsser

Piger er tiltrukket af velplejede fyre der ser godt ud og går i
lækkert tøj og nogen af dem, der er mest søde og velplejede og
lækre er bøsser. Hvad siger det om heteroerne?

--
Hilsen Tomas O. som mangler et sted at bo fra 01.01.02 1v eller
2v lejlighed, gerne fremleje i kortere tid helst i København

Fra : Chokmah @lias R@bi@s~

Dato : 27-10-01 13:55

On Sat, 27 Oct 2001 10:09:57 +0000 (UTC), "Tomas O." <tfo@gmx.net>
wrote:

HI Tomas

>Piger er tiltrukket af velplejede fyre der ser godt ud og går i
>lækkert tøj og nogen af dem, der er mest søde og velplejede og
>lækre er bøsser. Hvad siger det om heteroerne?

nej fuck that for a joke - jeg vil sgu heller æde et råden æg ind at
have med sådan en hjerne død provins *luder* at gøre ... fy for saten
det var en grim oplevelse , at nogenkan være så åndsvage så de kan gå
i svime over en anden persons garde robe er bare pineligt men lige
frem sige det højt - så er der sgu ikke langt til den forlorne abe kan
kravle tilbage i træet med klaphat & dåse øl

bedste hilsner
Bo

ps brugen af ordet luder her - skal forståes på den måde at der er
tale om en kvinde der falder for noget der kan købes for penge - men
som ikke tilegens igenem hjertet & forstanden.

Fra : Tomas O.

Dato : 27-10-01 15:16

Chokmah @lias R@bi@s the dog* skrev:

SNIP
> [...]
> robe er bare pineligt men lige frem sige det højt - så er der
> sgu ikke langt til den forlorne abe kan kravle tilbage i

Tjah.. det er nu sådan at piger kigger meget på hvad for noget
kluns man render i og om man har barberet sig og vasket sig siden
jul.

> [...]
> der er tale om en kvinde der falder for noget der kan købes
> for penge - men som ikke tilegens igenem hjertet &

Det er nu ikke så meget det de 'falder' for kære Bo, som det at
bøsser ikke er så 'farlige' som os heteroer. *G* Dem bliver de jo
pr. defintion ikke røvrendt af *G*

Fra : Chokmah @lias R@bi@s~

Dato : 27-10-01 17:31

On Sat, 27 Oct 2001 14:15:47 +0000 (UTC), "Tomas O." <tfo@gmx.net>
wrote:

>Tjah.. det er nu sådan at piger kigger meget på hvad for noget
>kluns man render i og om man har barberet sig og vasket sig siden
>jul.

Ikke min og hun er IMO den bedste af slagsen !

>Det er nu ikke så meget det de 'falder' for kære Bo, som det at
>bøsser ikke er så 'farlige' som os heteroer. *G* Dem bliver de jo
>pr. defintion ikke røvrendt af *G*

Det ved jeg godt - jeg lavede bare fis :) Kære Tomas :)
MvH
Bo

Fra : Tomas O.

Dato : 28-10-01 09:14

> Ikke min og hun er IMO den bedste af slagsen !

Du er en heldig mand

> Det ved jeg godt - jeg lavede bare fis :) Kære Tomas :)

*G* I know

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 29-10-01 23:18

Sat, 27 Oct 2001 10:09:57 +0000 (UTC) skrev "Tomas O." <tfo@gmx.net>

Hej Tomas O.,

>Piger er tiltrukket af velplejede fyre der ser godt ud og går i
>lækkert tøj og nogen af dem, der er mest søde og velplejede og
>lækre er bøsser. Hvad siger det om heteroerne?

Well, kan det hjælpe lidt at få at vide at nogle bøsser er tiltrukket af
nogle heteroers naturlige og naive væremåde?

René
www.rene.hjorth.com

Fra : Tomas O.

Dato : 30-10-01 22:02

Rene' Hjorth skrev:

> Well, kan det hjælpe lidt at få at vide at nogle bøsser er
> tiltrukket af nogle heteroers naturlige og naive væremåde?

LOL for fedt *GGG*

Fra : Anita

Dato : 27-10-01 17:31

"Christian Muus" <gergen@post.tele.dk> skrev i en meddelelse

> problemet
> >

> Plejer piger ikke at være tiltrukket af bøsser

Plejer er nu afgået ved døden her hos mig. Jeg er dog tilbøjelig til at være
enig med Tomas i at tiltrækningen formentlig består i det velplejede look.
Men måske har det også noget at gøre med, at en bøsse ikke bruger sin tid på
en pige, for at komme i seng med hende. Så man er mere sikker på, at der
ikke ligger skjulte hensigter.

Mvh. Anita

Fra : Lis

Dato : 27-10-01 12:09

> [...]
>
> Jeg er blevet stemplet homoseksuel
> på grund af en linje i en sang, jeg har skrevet.
> Jeg bor i et meget lille samfund,hvor alle kender alle,

Du skal ikke bekymre dig om
hvad folk tænker om dig
for det gør de alligevel så sjældent...

Hvad er der iøvrigt galt med at være bøsse ??
er du ikke selv med til at uddybe den grøft ??

> Alt dette gør mig meget ked,men det var dejligt at skrive
det ned.
Op med humøret skatter , du ved med dig selv, hvordan du er
som menneske , så
sæt dig ud over andres små verdener .
mange hilsner Lis

Fra : chokmah

Dato : 27-10-01 13:35

"Lis" skrev d. 27-10-01 12:09 dette indlæg :

> Du skal ikke bekymre dig om
> hvad folk tænker om dig

nej det burde han nu ikke - men nu er der jo lige den lille ting ved
dette indlæg at han er ked af det hvorfor han skriver det og det må man
jo akceptere

> for det gør de alligevel så sjældent...

nej

> Hvad er der iøvrigt galt med at være bøsse ??

han skriver da ikke nogen steder der er noget galt med at være bøsse !

> er du ikke selv med til at uddybe den grøft ??

Tror fan godt nok ikke at jeg har været under mistanke jeg tror ligesom
der er bøjet hetro i min aura - men hvis der kom nogen og insinuerede at
jeg var svans - så ville jeg sgu også tage det det som en nederdrægtig
æres krænkelse -
jeg evd sgu ikke når man kommer fra det mørke Jylland ude på landet og
man kalder eller bliver kaldt svans - så er det sgu ikke så meget fordi
man mener det men det er noget af det mest endladene man kan kalde
hianden - på lige fod med Mother-fucker
MvH
Bo

http://www.kandu.dk/

Fra : Karsten Kristensen

Dato : 30-10-01 00:16

købe en escort pige og lad hende komme samtidig med du smide din venner ud
,, eller barer fin dig en kæreste må gerne være grim kan byttes efter 3 mrd
,, vupti , nu kalder din dig biseksuelle
KSK