RD250 kåbe på en RD350 ?
Fra : Morten Juel

Dato : 25-10-01 17:18

Hejsa NG

Allan Nielsen her fra NG, er ude og rejse, og jeg fik liige denne mail.. så
jeg må jo hellere poste den:

"HEj Morten
vil du ikke goere mig en kaempe tjeneste, og hoere paa dk.fritid.motorcykel
om rd250'ernes kaaber passer paa 350'erne.
Aller helst hvilke kaaber der passer paa en RD350 fra 1985.

Det virker som om at der en frygtelig masse Motorcykleophuggere her i New
Zealand, men det er vist mest rd 250'ere de ligger inde med.
Priserne er saa lave at hvis jeg kan finde en komplet paen kaabe der passer
saa koeber jeg den og tager den med hjem.

Allan
Yamaha RD 350 i hi"

Håber i vil svare så jeg kan gi ham et svar

Mvh
Morten

Fra : Morten Dybdal

Dato : 25-10-01 20:42

Morten Juel wrote:

> [...]
>
>Allan
>Yamaha RD 350 i hi"
>
>Håber i vil svare så jeg kan gi ham et svar

Det 2 modeller er identiske, bortset fra motoren.

--
Morten Dybdal

Fra : (o; D@n ;o)

Dato : 25-10-01 21:47

> Det 2 modeller er identiske, bortset fra motoren.

Det er jeg sikker på at du har helt ret i, men mig bekendt findes 250/350
ikke i de samme farver, hvis det betyder noget.

Dan

Fra : Morten Dybdal

Dato : 25-10-01 23:06

(o; D@n wrote:

>Det er jeg sikker på at du har helt ret i, men mig bekendt findes 250/350
>ikke i de samme farver, hvis det betyder noget.

Det er sikker rigtigt, men ikke vigtigt nok til at komme på min liste

--
Morten Dybdal

Fra : Armand

Dato : 26-10-01 19:05

Morten Juel <MP@mail1.stofanet.dk> skrev i en

> [...]
> en frygtelig masse Motorcykleophuggere her i New Zealand, men det er
> vist mest rd 250'ere de ligger inde med............

NZ!
Heeey - Få ham lige til at granske omkring afdrosling af GSXR 250'eren
nu han er dernede!
I det hele taget vil han blive modtaget som en profet når han
returnerer, hvis han forinden tildrager sig en masse stuff om baby
Gix'eren

--
Armand.

Fra : Jes Vestervang

Dato : 27-10-01 01:34

Armand wrote:

>NZ!
> Heeey - Få ham lige til at granske omkring afdrosling af GSXR 250'eren
> nu han er dernede!

Yesyes

--
mvh Jes Vestervang