Hjælp!!
Fra : Jan Thomsen

Dato : 25-10-01 14:58

Min bagskærm til min gamle honda cb 750 k2 fra 75`, er bare færdig!!

Problemet: Hvor kan man skaffe brugt?? en ny koster omkring 2700 herhjemme,
og hos david silver koster den 1500 - de har bare ikke flere!!

Kender nogen en god hugger eller er der nogen som vil af med deres

Med venlig Hilsen
Jan Thomsen

Fra : Jens Jessen

Dato : 25-10-01 16:50

Ja, prøv Ove Knudsen MC som er ophugger. Tlf. 7534 7242 Eller sæt en annonce
i Klassisk Bil & MC. Tlf. 8657 7201

Journalist Jens Jessen (DJ)
Skanderborgvej 140, 8660 Skanderborg
Tlf. 8657 7201 Fax. 8657 7204
Mobil 2073 7471
E-mail: jens.jessen@get2net.dk

Fra : bo thomsen

Dato : 25-10-01 18:52

> Kender nogen en god hugger eller er der nogen som vil af med deres

i den blå avis er der en masse huggere der annoncerer,
prøv dem alle
mvh
bo thomsen