Dansk Mac OS X 10.1 med posten
Fra : Michael Tysk-Anderse~

Dato : 25-10-01 14:58

Fik i dag den danske Mac OS X 10.1 opdatering og developer tools med
posten. Undrer mig lidt da jeg troede at man ville få tilsendt en
komplet 10.1, men det er en kun en update.

Bestilte kun opdateringen for at få udviklingsværktøjerne, hvilket nu
viser sig at være spild af penge da jeg for længst har hentet dem på
ADC.

Mon ikke 10.1 DK kan hentes hos forhandlerne inden længe!
--
Mvh Michael Tysk-Andersen

Fra : Karl Antz

Dato : 25-10-01 15:43

> Fik i dag den danske Mac OS X 10.1 opdatering og developer tools med
> posten. Undrer mig lidt da jeg troede at man ville få tilsendt en
> komplet 10.1, men det er en kun en update.

både og ...

Faktisk er det en komplet installering. Det kræver bare at du vælger at
slette hele harddisken;-(

Hilsen ka'l

--
Karl Antz
Albaniensgade 4

Fra : Michael Tysk-Anderse~

Dato : 25-10-01 17:20

Karl Antz <karlantz@isa.dknet.dk> wrote:

> både og ...
>
> Faktisk er det en komplet installering. Det kræver bare at du vælger at
> slette hele harddisken;-(

Ved det godt. Har pt installeret IE udgaven af 10.1. Hvis jeg vil have
den danske skal jeg først slette alt og derefter installere to gange. En
kende besværligt når jeg nu har købt 10.1 udgaven.
--
Mvh Michael Tysk-Andersen

Fra : Ebbe Dalsgaard

Dato : 25-10-01 18:52

> [...]

> både og ...
>
> Faktisk er det en komplet installering. Det kræver bare at du vælger at

Ikke i følge "Før installering"-dokumentet. Der skiver Apple at du først
skal installere fra MacOS X cd'en.

Men hvorfor kan Apple ikke finde ud af at sende en IE-version, når man
fremsender en Update-kupon fra en MacOS 10 IE, og skriver med store
bogstaver på bestillingen, at man ønsker en IE-version tilsendt.

For MacOS 10.1 updaten betyder det ikke noget, men den medsendte MacOS
9.2 er ren dansk.

Er kundetilfredshed hos Apple et fremmedord?

Mvh Ebbe
--
Ebbe Dalsgaard
ebbe.dalsgaard@post.tele.dk

Fra : Karl Antz

Dato : 25-10-01 19:26

Ebbe Dalsgaard <ebbe.dalsgaard@post.tele.dk> wrote:

> Ikke i følge "Før installering"-dokumentet. Der skiver Apple at du først
> skal installere fra MacOS X cd'en.

Updateren chekker om du faktisk har en OS X-installering på disken. Når
det er konstateret, har du faktisk mulighed for at slette hele
harddisken inden "opgraderingen" - konklusion: det er en komplet version
af systemet, der bare insisterer på at forefinde en eksisterende version
af systemet for at kunne installeres, og denne bliver så i givet fald
slettetg med alt hvad der befinder sig på harddisken.

Tåbeligt - men nogle gange ere Apple's veje uransagelige

hilsen ka'l
--
Karl Antz
Albaniensgade 4