Udskrive iTunes liste
Fra : Per Madsen

Dato : 25-10-01 15:19

Hvordan kan jeg udskrive en liste over de sange, jeg har liggende i iTunes
biblioteket. Altså som de ser ud i iTunes vinduet, -ikke noget
med"Gå-ind-i-din-dokumentfolder-vælg-"som liste"-osv osv. Kan det gøres?

Mvh

Per

Fra : Thøger

Dato : 25-10-01 14:38

in article B7FDDDF5.19D3F%dsl52828@vip.cybercity.dk, Per Madsen at
dsl52828@vip.cybercity.dk wrote on 25/10/01 16:19:

> [...]
> biblioteket. Altså som de ser ud i iTunes vinduet, -ikke noget
> med"Gå-ind-i-din-dokumentfolder-vælg-"som liste"-osv osv. Kan det gøres?

vælg "export songlist".. eller hvad det nu måtte hedde på dansk i "advanced"
menuen. iTunes lægger nu en textfil på skrivebordet, og den kan du printe...

/Thøger
--
"Så godt står det ikke til med menneskehedens sag, at flertallet skulle
finde behag i det bedste. En stor hob vælger altid det dårligste."

Fra : Per Madsen

Dato : 25-10-01 20:47

in article B7FDE25C.FD2%tterp@mac.com, Thøger at tterp@mac.com wrote on
25/10/01 14:38:

> vælg "export songlist".. eller hvad det nu måtte hedde på dansk i "advanced"
> menuen. iTunes lægger nu en textfil på skrivebordet, og den kan du printe...
>
> /Thøger

Takker!!

Per

Fra : macsteen

Dato : 25-10-01 19:44

dsl52828@vip.cybercity.dk wrote on 25.10.2001 16:19:

> [...]
> biblioteket. Altså som de ser ud i iTunes vinduet, -ikke noget
> med"Gå-ind-i-din-dokumentfolder-vælg-"som liste"-osv osv. Kan det gøres?

cmd+a, cmd+c gå til tekst-editor cmd+v