efterlysning af website find en sportsfæll~
Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 25-10-01 12:16

For noget tid siden stødte jeg på et "GoCard", der annoncerede for et
website, hvor man kan finde et menneske at dyrke sport med; lidt i
stil med nettets "dating"-dimser, bare med sport som fællesnævner.
Tror sitet hedder noget med "sportpartner", men jeg har glemt URL'en,
og er ikke i stand til at søge mig frem til det.

Nogen der kan hjælpe mig på rette sport?

-j

--
______________________________
Netcetera Aps - Brolaeggerstraede 4 - 1211 Koebenhavn K.

Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 25-10-01 17:26

Janus Sandsgaard <janus@netcetera.dk> writes:

> Tror sitet hedder noget med "sportpartner", men jeg har glemt
> URL'en, og er ikke i stand til at søge mig frem til det.

ahhh.... det var den:

   http://www.sportspladsen.dk

-j

--