Virus?
Fra : Finn Jensen

Dato : 25-10-01 11:27

Hej,

I formiddags var jeg ved lægen og for ved Gud hvilken gang har jeg endnu
reddet mig noget virus som denne gang har sat sig på både lungerne, i halsen
og i ørerne. Umiddelbart er der ikke noget at gøre ved det men jeg skal
komme igen om en uge for det kan sætte sig til lungebetændelse,
halsbetændelse eller mellemørebetændelse.

Før boede jeg i et gammelt hus, I ved dem med utætte vinduer og dejlig højt
til himmelen og her var jeg aldrig syg i de 6 år jeg boede der, ikke en gang
næsen løb. Men 2 måneder efter jeg flyttede herud så blev jeg ramt af
alverdens virusser og dårligdomme og sådan har det stået på siden maj
månede. Nu er jeg ved at være godt og grundig træt af hele tiden at rende
til lægen eller ligge i sengen og jeg forsøger med alverdens kost, vitaminer
men intet hjælper desværre.

Så jeg ville høre om nogen af Jer har et godt råd til hvordan jeg kan slippe
for alle disse virusser for mit imumforsvar er jo helt nedbrudt efterhånden
så der er jo frit spil for virusserne.

Takker for hjælpen

--
Venligst
Finn Jensen

Fra : Nynne

Dato : 28-10-01 20:36

"Finn Jensen wrote in message news:MORB7.2$J92.605@news010.worldonline.dk...
<snip>...
> [...]
slippe
> for alle disse virusser for mit imumforsvar er jo helt nedbrudt

Hej Finn!

Jeg kan anbefale dig at finde en god biopat, kinesiolog, zoneterapeut eller
akupunktør - som kan teste din krop og finde ud af hvad du mangler, eller
hvad der er galt!¨

Nu ved jeg ikke hvor du bor, men biopat Pernille Lund, som bor i Øster
Hæsinge ved Faaborg på Fyn er alle tiders! Hun har tlf.62641709. Ellers prøv
http://www.sundhedsguiden.dk/fagbog/fagbog.asp?atilaa=on - her er en
alfabetisk liste over hvor du finder behandlere i Danmark!

God bedring

Mvh Nynne

Fra : Torsten Wetzel

Dato : 28-10-01 20:50

Hej Finn,

du ser jo selv sammenhæng i dine virusser og din nye bolig!
Måske skulle du undersøge den lidt nærmere. Forskellige muligheder:
-Er den fugtig? (hvis huset er meget nyt er der byggefugtighed ca. de
første to år!),
-er vinduerne meget tætte? (så bliver du nødt til at lufte ud meget),
-er der skimmel (kan være årsag til astma, bøvl i imunforsvar....- så
flyt!),
-har du måske nye møbler, tæpper, el. Lign.? (med kemikalier måske),
-er byggematerialerne OK? (der findes desværre giftige),
-eller har du fået nyt kæledyr? (allergi?)

Håber du finder ud af årsagen.

And last but not least: bliv rask!

God bedring
cordula