Montesa 250 sport fra 1967
Fra : Gunnar Ersgaard

Dato : 25-10-01 01:39

Jeg vil her til vinter renovere min Montesa og vil i den forbindelse
høre om der er andre der evt ligger inde med stumper, erfaringer
desangående.

Mail mig gerne privat

Med venlig hilsen
Gunnar Ersgaard

Fra : Jens Jessen

Dato : 25-10-01 07:43

Prøv at annoncere i bladet Klassisk Bil & MC. Der vil der være en god
chance, for at finde nogen der evt. har lidt stumper eller har viden.
Journalist Jens Jessen (DJ)
Skanderborgvej 140, 8660 Skanderborg
Tlf. 8657 7201 Fax. 8657 7204
Mobil 2073 7471
E-mail: jens.jessen@get2net.dk

Fra : Morten Møller

Dato : 26-10-01 11:41

Hej Gunnar

Jeg har selv for et par år siden restaureret en Impala 250 sport, og har
yderligere en liggende i dele, som jeg skal have kigget på ved lejlighed.
Har instruktions bog og reseverdels katalog til denne model, hvis du er
interesseret. Endvidere har jeg diverse Montesa trial og Cross modeller plus
en Montesa Sport 250 som er ombygget til race.

Mvh Morten Møller

Gunnar Ersgaard <ge@adr.dk> skrev i
meddelelsen:<3BD75F29.6E7DCC48@adr.dk>...

nyhedsmeddelelse:3BD75F29.6E7DCC48@adr.dk...

Fra : olio

Dato : 05-04-02 20:36

"Morten Møller" skrev d. 26-10-01 11:41 dette indlæg :
> [...]
> nyhedsmeddelelse:3BD75F29.6E7DCC48@adr.dk...

> Ups,,, jeg ser lige der er lidelsesfæller her, min nyindkøbte cota 349
har alvorlig brug for hjælp,,,hvem ved hvor der fås dele til sådan een ?

Mvh. Ole S.

http://www.kandu.dk/