Vi vil Ha´ vort land tilbage
Fra : Erik

Dato : 24-10-01 22:41

"En fredelig organisation"

Men Hizb-ut-Tahrir mener sig misforstået. I en skriftlig kommentar til
Ritzaus Bureau har Fadi Abdullatif skrevet, at Hizb-ut-Tahrir hverken
beskæftiger sig med militære aktioner eller velgørenhedsaktiviteter, men at
der udelukkende er tale om intellektuelle, kulturelle og politiske
aktiviteter.

"At det er islamisk tilladt eller forpligtende for muslimerne at kæmpe for
at forsvare sig mod overgreb eller for at befri deres besatte jorde i
Palæstina, Tjetjenien eller Kashmir betyder ikke, at et islamisk parti som
Hizb-ut-Tahrir i sin egenskab af at være et politisk parti udfører nogle
militære aktioner hverken i krigshærgede lande eller andre steder," skriver
Fadi Abdullatif.

Tænk, jeg troede de kun ville have Israel, som ikke engang er nævnet af Fadi
Abdullatif

Erik

To vidner og en 13 årig dansk pige, og du kan blive gift bag i din BMW,
siger Allah

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 25-10-01 00:47

"Erik" <erik-larsen@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
skriver
> Fadi Abdullatif.
>

> Tænk, jeg troede de kun ville have Israel, som ikke engang er nævnet af

Du er vist gået forkert, Erik.

Prøv i dk.politik eller dk. politik.indvandring.

Anders Peter Johnsen

Fra : Erik

Dato : 25-10-01 11:25

"Anders Peter Johnsen" <anderspj@post8.tele.dk> wrote in message
> [...]
> Fadi
>
> Du er vist gået forkert, Erik.
>
> Prøv i dk.politik eller dk. politik.indvandring.

NÆ, Nej jeg nævner Israel, Guds Menighed, som er på et Kristent grundlag,
det er alt hvad dk.livssyn.kristendom forlanger som diskutionsgrundlag.