Baggrund på atomatisk gennerede sider i fo~
Fra : Steen Høgfeldt

Dato : 24-10-01 21:42

Jeg vil gerne selv bestemmer baggrundsfarven på de sider der automatisk
generes når man ved ved hjælp af fundktionen: "opret miniature automatisk"
gør et stort billede lille.

Efter klik på miniature åbnes originalbilledet på en automatisk generet
side.

Baggrundsfarven på denne side vil jeg gerne have blå.

Hvordan gør jeg det?

For at skære det ud i pap kan funktionen ses her:

http://www.steka.dk/varegrupper/Tekstiler/poloshirts/poloshirts_oversigt.htm

På forhånd tak for hjælpen.

Steen Høgfeldt

Fra : Faxe

Dato : 24-10-01 21:52

Jeg mener ikke du kan det, uden at skulle have fat i noget script. Det er jo
ikke en side, men et billede browseren viser!!

Faxe

Fra : Sune

Dato : 25-10-01 00:04

"Steen Høgfeldt" <445310876@adslhome.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg vil gerne selv bestemmer baggrundsfarven på de sider der automatisk
> generes når man ved ved hjælp af fundktionen: "opret miniature automatisk"
> gør et stort billede lille.

Sig mig har du ikke hørt efter i timen, Steen ? Det kan man da ikke. (ihvert
fald ikke i fp2000)

mvh
Sune

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 25-10-01 00:57

Thu, 25 Oct 2001 01:04:08 +0200, skrev "Sune"
<hodal@hotmail.com>:

>Sig mig har du ikke hørt efter i timen, Steen ? Det kan man da ikke. (ihvert
>fald ikke i fp2000)

Man kan ved hjælp af et indviklet javascript, som jeg ikke lige
har ved hånden.

Men det nemmeste er at lægge, hvert billede ind på en ny side og
så sætte en baggrundsfarve der.
--
med venlig hilsen
Knud