GSX-R 250 , IGEN !
Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 24-10-01 21:24

Jeg er ked af at må oprette endnu et post herinde, men det var som om den
anden jeg lavede, tog en drastisk ændring og stort set ikke handlede om mine
spørgsmål. Nå, men jeg ville gerne vide om der er et lille opbevaringsrum,
til lås og lign. under det bagerste sæde???

--
Thomas Buus
t-buus@worldonline.dk

Fra : Allan Bojesen

Dato : 24-10-01 21:31

> [...]
> spørgsmål. Nå, men jeg ville gerne vide om der er et lille opbevaringsrum,
> til lås og lign. under det bagerste sæde???

Ja.

Allan Bojesen

Fra : Allan Bojesen

Dato : 24-10-01 21:33

Se min tidligere post

Når du har taget det forreste sæde af, er der en bolt der vender fremad der
kan løsnes, og derefter kan du tage det bageste sæde af ved at skubbe dette
frem

Allan Bojesen

Fra : bo thomsen

Dato : 24-10-01 22:24

> Jeg er ked af at må oprette endnu et post herinde
så tag ud og kig på en
så slipper du for at skrive 342 ? her inde

men ok dfm er jo for at udveksle erfaringer
bo thomsen

Fra : Jacob Stegelmann

Dato : 25-10-01 14:33

"Thomas Buus Andersen" <t-buus@get2net.dk> wrote in message
> Nå, men jeg ville gerne vide om der er et lille opbevaringsrum,
> til lås og lign. under det bagerste sæde???
Hej Thomas,
Jo der er et rum under førersæde hvor du kan have en lille lås eller lign.
og som Allan skrev er der også et lille rum under passagersædet.
men for at komme til det skal man have en lige nøgle
Mvh Jacob

Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 25-10-01 16:41

"Jacob Stegelmann" <stegelmann@privat.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> og som Allan skrev er der også et lille rum under passagersædet.
> men for at komme til det skal man have en lige nøgle

Hvor stort et rum? Er der plads til en Abus City Chain? Eller kun en lille
skivebremselås?

/Thomas

Fra : Jacob Stegelmann

Dato : 25-10-01 17:04

> Hvor stort et rum? Er der plads til en Abus City Chain? Eller kun en lille
> skivebremselås?
Har selv en pandelampe + skivelås deri og det passe fint, men du vil nok få
svært ved at få en kæde derned.

--
Jacob

Fra : Tommy Fer

Dato : 25-10-01 17:42

"Thomas Buus Andersen" <t-buus@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> "Jacob Stegelmann" <stegelmann@privat.dk> skrev i en meddelelse

> Hvor stort et rum? Er der plads til en Abus City Chain? Eller kun en lille
> skivebremselås?
>
> /Thomas

Jeg har en af ABUS's store kæder i... ved sq ikke lige hvad den hedder men
har ikke set nogen større og den koster vist over 2K.... hvis man tager
stoffet af kæden, og er lidt nøjsom med det, kan man godt få den ned i
rummet under bagsædet. Låsen ligger man så under føresædet...

mvh Tommy Fer

Fra : Armand

Dato : 25-10-01 17:48

> [...]
> Jeg er ked af at må oprette endnu et post herinde, men det var som om
> den anden jeg lavede, tog en drastisk ændring og stort set ikke

Godt gået!
Lad dig ikke kny af folks sidespring!

--
Armand.