Ultimativ tuning.
Fra : Jan Vilhelmsen

Dato : 24-10-01 19:05

Hvilken scooter skulle man have og hvilke dele , hvis man ville have den
absolut grummeste scooter.

--
Jan

Fra : Michael Frederiksen

Dato : 24-10-01 20:39

"Jan Vilhelmsen" <jan-v@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Hvilken scooter skulle man have og hvilke dele , hvis man ville have den
> absolut grummeste scooter.
>
> --
> Jan

Min personlige favorit må være
Honda SFX
topcompetition krumtap
Malossi MHR cylinder
21 mm dell'orto
TP Nardo udstødning
Malossi Vario + blæsehjul
Malossi Justerbar CDI
div kobling, rem, gearing osv...

ved godt det måske ikke er det fedeste fede, men jeg drømmer lidt om det...
men daddy siger nej... ba'h =)

--
Michael Frederiksen
Honda SFX @ 65 Km/t

Fra : [UC]Rapperand

Dato : 24-10-01 22:34

> TP Nardo udstødning

Findes ikke til SFX.

--
Best regards
Rasmus AKA [UC]Rapperand

Fra : Michael Frederiksen

Dato : 25-10-01 18:28

"[UC]Rapperand" <dont@spam.me> skrev i en meddelelse

> Findes ikke til SFX.

gør dem ikk'?? øv.. så bøffer man bare et forrør fra en ZX'er eller noget..
ellers finder jeg sq en anden snorrings potte

Fra : Morten Christensen

Dato : 24-10-01 20:50

Tjaa.... scooteren kan du jo sådan set selv vælge (næsten) og tunet skal nok
være komplet EVO eller noget tilsvarende....

--
Hilsen Morten Christensen

Fra : Simon D. Hansen

Dato : 24-10-01 21:01

Morten Christensen wrote:

> Tjaa.... scooteren kan du jo sådan set selv vælge (næsten) og tunet skal nok
> være komplet EVO eller noget tilsvarende....

MHR Team plz :)

--
Med Venlig Hilsen - Kind Regards
Simon D. Hansen aka Sputte

Fra : Niels Skaaning

Dato : 24-10-01 21:26

Du kan købe et 21 (eller var det 26?) hk tun til Derbi senda. Så er der dog
ikke længere lys på den.

Jan Vilhelmsen skriver:

Fra : RpR

Dato : 24-10-01 22:49

> Du kan købe et 21 (eller var det 26?) hk tun til Derbi senda. Så er der
dog
> ikke længere lys på den.

Hvor i alverden har du set det?

--

- RpR
http://www.mopedgallery.com

Fra : Niels Skaaning

Dato : 25-10-01 10:02

I et katalog fra Motoline var det vist. Et hvidt tykt et med en masse
Polinitun i.

Fra : RpR

Dato : 25-10-01 14:24

> I et katalog fra Motoline var det vist. Et hvidt tykt et med en masse
> Polinitun i.

Det Motoline sælger er Metra Kit 47mm, og 25hk er nok i overkanten, men
Polini Evolution kan det d agodt vippe af pinden, min kunne da =)

Fra : Niels Skaaning

Dato : 25-10-01 15:22

RpR skriver:

> Det Motoline sælger er Metra Kit 47mm, og 25hk er nok i overkanten, men
> Polini Evolution kan det d agodt vippe af pinden, min kunne da =)

Det er sgu mange heste til dens lave vægt. Hvor vildt er det? Ødelægger det
noget på stellet e.lign.? Det kunne jeg da forestille mig.

Fra : RpR

Dato : 25-10-01 15:27

> Det er sgu mange heste til dens lave vægt. Hvor vildt er det? Ødelægger
det
> noget på stellet e.lign.? Det kunne jeg da forestille mig.

Min GPR havde 12,26hk med det komplette kit, på baghjulet forstås.

Fra : Niels Skaaning

Dato : 25-10-01 15:23

RpR skriver:

> Det Motoline sælger er Metra Kit 47mm, og 25hk er nok i overkanten, men
> Polini Evolution kan det d agodt vippe af pinden, min kunne da =)

Er det ikke det du har?

Fra : Elbarto

Dato : 24-10-01 23:45

mit bud lyder på en suzuki street magic ....47mm polini cyll (enste jeg kan
finde i 47+mm skam at man ikk kan få EVO)
19 mm karbu ZXpotte (skal tilpasses kraftigt) 4 g ruller og ubegrænset
CDI glem gearingen
kør 90kmt ca med det sygeste optræk jeg til dato har prøvet
på en scooter/knallert selv min gamle 125ccm crosser er tam ved siden af

Erik ElBarto
"suzuki street magic ..90kmt"

Fra : [UC]Rapperand

Dato : 25-10-01 00:53

"Elbarto" <violvej@12mail.dk> wrote in message
> mit bud lyder på en suzuki street magic ....

Øhh, man kan få LANGT vildere tun til fx Stalker, Neo's, Jog osv....

--
Best regards
Rasmus AKA [UC]Rapperand

Fra : Elbarto

Dato : 25-10-01 02:33

stil op på en række .....snupper alt under 100ccm fra 0-80 kmt
jeg snakker om vild ....ikke hurtig ..for så havde valget været speed fight
eller katana

Erik ElBarto

Fra : Jan Vilhelmsen

Dato : 25-10-01 06:32

Jeg har faktisk selv en streetmagic med :

46mm cylinder kit ( top performance )
Athena Revolution udstødning.
Standart kaburator.

Den kører kun 70-75 km/t.

Vil det hjælpe på toppen med en større kaburator??
Hvad med en cdi uden spærring??

Den begynder først at trække rigtig volsomt efter de 50, nogen der ved hvad
det skyldes??

Komentarer til udstødningen må også gerne komme med.

Mvh

Jan

Fra : Simon D. Hansen

Dato : 25-10-01 16:05

Jan Vilhelmsen wrote:

> Den begynder først at trække rigtig volsomt efter de 50, nogen der ved hvad
> det skyldes??

For tunge ruller vil jeg tro

Fra : Jan Vilhelmsen

Dato : 25-10-01 16:30

> For tunge ruller vil jeg tro

Den gjorde det også med de originale ruller, nu er der 7 grams i.

Mvh

Jan

Fra : Elbarto

Dato : 27-10-01 10:11

en ubegrænset CDI giver en hel del du burde køre 80-90 kmt med en anden
CDI

Erik ElB

Fra : Jan Vilhelmsen

Dato : 27-10-01 11:18

Ok, sådan en må jeg have.

Nogen der kender til udstødningen??

Fra : Simon D. Hansen

Dato : 25-10-01 16:05

Elbarto wrote:

> stil op på en række .....snupper alt under 100ccm fra 0-80 kmt
> jeg snakker om vild ....ikke hurtig ..for så havde valget været speed fight
> eller katana

Det er helt sikkert en aftale - Vi ses på Als til sommer :)

Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 25-10-01 16:49

"Simon D. Hansen" <Sputte@Mail.dk> skrev i en meddelelse

> Det er helt sikkert en aftale - Vi ses på Als til sommer :)

Tjahh det gør vi nok. Men det bliver uden min Ged.. Havde ellers håbet på at
kunne deltage i træffet, men næh.. Der har jeg keine moped. Men måske
en GSX-R 250 hvis jeg er rigtig heldig :)

/Thomas

Fra : RpR

Dato : 25-10-01 17:35

> [...]
> kunne deltage i træffet, men næh.. Der har jeg keine moped. Men måske
> en GSX-R 250 hvis jeg er rigtig heldig :)

Nu var det jo egentligt El Barto Sputte skrev til, og ikke dig =)