Streetfigther-blade
Fra : uffe.j

Dato : 24-10-01 18:43

[Ingen titel]Er der nogen der har navn og nationalitet på
streetfigther-magasiner? Ellers kan min lokale DSB-kiosk ikke få fat i dem.
Er der ellers nogen anbefalelsesværdige blade om mc-ombygning m.m.?

uffe.j@private.dk

Fra : Claus Rittig

Dato : 24-10-01 18:51

"uffe.j" <uffe.j@private.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
dem.
> Er der ellers nogen anbefalelsesværdige blade om mc-ombygning m.m.?

Engelske "Streetfighters" er nok det bedste. Der er masser af god
inspiration at hente.

Rittig

Fra : Per Pedersen

Dato : 24-10-01 18:52

"uffe.j" <uffe.j@private.dk> wrote in message
> [...]
dem.
> Er der ellers nogen anbefalelsesværdige blade om mc-ombygning m.m.?

Det eneste problem med de hersens Streetfighter-magasiner er at de ofte er
oversprøjtede med nøgne damer og de dersens damedimser har det med at stå
lige foran lattergasanlæget, turboen, den total seje front eller lign.
Ellers, når man er heldig at se noget af cyklerne, kan man godt få noget
heftig inspiration.

Med venlig hilsen
Per Pedersen

Fra : bo

Dato : 24-10-01 19:45

> [...]
> lige foran lattergasanlæget, turboen, den total seje front eller lign.
> Ellers, når man er heldig at se noget af cyklerne, kan man godt få noget

det er noget med at cyklerne er generte uden deres tøj, hvis de ikke får
selskab af noget ligeså afklædt :)

det tyske blad "fighters" er også udemærket, også mht. piger...
http://www.fighters-magazin.de/
bo v - vs750

Fra : Brian Luckow

Dato : 29-10-01 13:24

"Per Pedersen" <per_p@wanadoo.dk> wrote:

> [...]
>lige foran lattergasanlæget, turboen, den total seje front eller lign.
>Ellers, når man er heldig at se noget af cyklerne, kan man godt få noget

Streetfighter kan klart anbefales ja, meeeen.... ja man godt blive
lidt rød om ørene, når man sidder og læser sit MC-blad i toget, og
forsiden som alle passagerne kan beskue, er prydet af et par store
forlygter. ;) Men hva' fa'en, det er da flotte billeder. :)

Brian Luckow

Fra : Per Pedersen

Dato : 29-10-01 17:44

"Brian Luckow" <luckowb@grafisk.dk> wrote in message

> [...]
> lidt rød om ørene, når man sidder og læser sit MC-blad i toget, og
> forsiden som alle passagerne kan beskue, er prydet af et par store

JAAAAHHH, FORLYGTER )))Dem kan man ikke få nok af.....

Især dem med lys i.....

Per Pedersen