Reparér med det samme
Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 24-10-01 18:17

Hvor i København (eller omegn) ligger der et af disse værksteder hvor
de reparerer telefonen med det samme?

Dette gælder vel også selvom telefonen er over 1 år, så må man vel
bare op med tegnedrengen...

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Fjern SIM-låsen fra din mobiltelefon: http://www.simlock.dk/
Nokia, Ericsson, Siemens, Panasonic, Trium Mars.

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 24-10-01 19:06

www.teleservice.com ?

Fra : apollo14

Dato : 24-10-01 20:14

> [...]
> de reparerer telefonen med det samme?
>
> Dette gælder vel også selvom telefonen er over 1 år, så må man vel

Lyngbt Hovedgade. Havde min egen nokia derind, og det fiksede de i løbet
af 30 min. Kan sq ikke huske hvad addressen er. Men den ligger tæt på
banen.

Fra : Benjamin Andersen

Dato : 24-10-01 20:52

On Wed, 24 Oct 2001 19:16:57 +0200, Lasse Hedegaard <laxxe@nospam.dk>
wrote:

>Hvor i København (eller omegn) ligger der et af disse værksteder hvor
>de reparerer telefonen med det samme?

EMTS Danmark A/S
Lyngby Hovedgade 76
2800 LYNGBY

mvh
Benjamin
veeentetider.dk

Fra : Devast8or

Dato : 24-10-01 23:00

Har du også et telefonnummer til dem? Jeg kan ikke finde dem på ww.krak.dk
(medmindre de hedder Konzept INT. ApS eller Støvsugerbanden A/S).

Og er der nogle der ved hvad det koster at få skiftet display på en N8210
(sådan cirka) ?

Devast8or

--
Spamfilter activated

Fra : Niller

Dato : 25-10-01 00:22

> Og er der nogle der ved hvad det koster at få skiftet display på en N8210
> (sådan cirka) ?

5-600,- ved teleservice

MVH

Niels

Fra : Daniel Alstrup

Dato : 25-10-01 18:32

[grifle grifle]
> Har du også et telefonnummer til dem?

Jeg har! Tlf 45 87 03 36
åbningstider: man-fre 9-18, lør 9-14.

Jeg har deres visitkort fra de mange gange jeg har været derinde... Jeg fik
opdateret min Nokia 3210 til nyeste SW, og så har jeg været derinde to gange
med min 6210 og få den opdateret (til 5.02 og 5.17). Der har ikke været
noget i vejen med den, men jeg gjorde det bare fordi man kan (altså gratis)!
Nu overvejer jeg at få den opdateret engang til, til 5.27... Noget må
det jo gøre godt for....

Hygge...
Daniel

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 25-10-01 18:36

Daniel Alstrup skrev:

>Jeg har deres visitkort fra de mange gange jeg har været derinde... Jeg fik
>opdateret min Nokia 3210 til nyeste SW, og så har jeg været derinde to gange
>med min 6210 og få den opdateret (til 5.02 og 5.17).

De opdaterer mens man venter?

> [...]
> Nu overvejer jeg at få den opdateret engang til, til 5.27... Noget må

Jeg har nogle irriterende problemer med min 6210 (stemmestyring virker
overhovedet ikke), så jeg skal også have den opdateret ved lejlighed.
Hvad tager de for at opdatere en telefon der er over 1 år - og kræver
de kvittering når de skal opdatere?

venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : Benjamin Andersen

Dato : 26-10-01 15:41

On Thu, 25 Oct 2001 19:31:45 +0200, "Daniel Alstrup"
<d_alstrup@post.tele.dk> wrote:

>[grifle grifle]
>
>Jeg har! Tlf 45 87 03 36
>åbningstider: man-fre 9-18, lør 9-14.

Inde på club.nokia.dk står der tlf.: 70220335

mvh
Benjamin

Fra : schutz.dk

Dato : 25-10-01 08:11

> [...]
> Nokia, Ericsson, Siemens, Panasonic, Trium Mars.
> * * * Nu også gratis operatørlogoer! * * *

Der ligger en i fiolstræde... emts tror jeg...

-Jake