Hvor finder jeg serverkonfigurationen til ~
Fra : Andi Pedersen

Dato : 24-10-01 16:45

Jeg har denne fejl på en komponent :

(1) Lagring af resultaterne af formularen i en e-mail-meddelelse virker kun,
når parameteren "SMTPHost" eller "SendmailCommand" er angivet i
serverkonfigurationen.

Den er der ikke når jeg redigerer direkte på webhotellets NT server, men kun
lokalt.

Er der en der har erfaring med dette.

Mvh

Andi

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 24-10-01 22:01

Lokalt har du næppe en mailserver så fejlen kan ignoreres bare din
udbyder har det og den er konfigureret og det lader det jo til.

Fra : Andi Pedersen

Dato : 24-10-01 22:26

Hej Jens

Ja det troede jeg også indtil jeg uploadede mine filer.
Fejlen blev bare uploadet og overskrev de filer jeg havde på serveren.

Frontpage indsætter åbenbart selv denne tekst i koden :

<strong>[FrontPage Gem resultater-komponent]</strong>

Det sker hver gang jeg gemmer. Jeg kan slette linien i koden og få vist et
eksempel der er OK.
Lige så snart det er gemt, er linien indsat igen.

Det bevirker, at linien vises på de udgivne sider lige over formularen og
formularen vil ikke sende til min email, ligesom jeg får en fejl ved visning
af min bekræftelsesside.

Koden virke, bare jeg redigerer på serveren og ikke i de lokale filer.

Det sjove er, at jeg bare skal indlæse de fejlbehæftede filer fra serveren
og gemme dem igen. Vupsi, så virker det hele igen !!!

Tjaaaa

Mvh

Andi Pedersen

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 25-10-01 17:21

Du skal bruge Frontpages Publish funktion. At uploade med FTP vil
ødelægge dette.

On Wed, 24 Oct 2001 23:25:47 +0200, "Andi Pedersen"

Fra : Andi Pedersen

Dato : 25-10-01 20:11

Hej Jens

Det er lige præcis hvad jeg gør.

Men ...

Mvh

Andi

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 27-10-01 14:28

Bed din udbyder om at geninstallere FP Extensions.

On Thu, 25 Oct 2001 21:10:52 +0200, "Andi Pedersen"